آغاز نخستین همایش کانون‌یاران منطقه یک کشوربه میزبانی کانون استان قزوین در اردوگاه دلگشا

نخستین همایش کانون ‌یاران استان‌های منطقه یک کشور با میزبانی استان قزوین با شعار«تابستونمو ساختم» با حضور مهمانان در اردوگاه دلگشا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از بعدازظهر 17 شهریور 1403 نخستین همایش کانون ‌یاران منطقه‌ای به همت کانون استان قزوین در اردوگاه دلگشای شهر چالوس  استان مازندران آغاز شد.

در این همایش 52 کانون‌یار برگزیده از مراکز فرهنگی و هنری استان‌های قزوین، اردبیل، گیلان، زنجان، آذربایجان غربی و شرقی (استان‌های منطقه یک کشور)در کنار مربیان خود حضور دارند.

در ادامه آیین استقبال از مهمانان، کانون‌یاران با روند اجرایی این همایش آشنا شدند.

نخستین شب حضور این اعضا در اردوگاه با بازی و سرگرمی گروهی همراه بود.

کانون استان قزوین با همکاری گروه آموزشی موسسه آمال اهداف متنوعی از جمله تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی کانون یاران، تقویت حس تعاون و همکاری در کانون یاران، طراحی حرکت‌های اجتماعی جهت تربیت کنشگران نوجوان، استفاده از ظرفیت های نوجوانان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و تقویت روحیه دینی و توانمندسازی اجتماعی و نقش آفرینی موثر ایشان در برنامه‌های گروهی را دنبال می ‌کند.

گفتنی‌ست کانون ‌یاران اعضای فعال و برگزیده مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که به عنوان کنش‌گرهای اجتماعی نماینده کانون در سطح مدارس و جامعه هستند.

به عبارتی"کانون‌یارها" دانش‌آموزان مستعدی هستند که در کانون پرورش فکری رشد کرده و براساس نظریه سیاستی فعال و کلان در جامعه ‌پردازی آینده ایران به عنوان نماینده کانون در مدارس معرفی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =