کد خبر: 344565
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
بازدید 110
جشن پایان کلاس‌های تابستانی مراکز فرهنگی- هنری همدان

برخی از مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان روزهای پایینی کلاس‌ها و فعالیت‌های تابستانی خود را سپری کرده و جشن پایان کلاس‌های تابستانی را گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان روزهای پایینی کلاس‌ها و فعالیت‌های تابستانی خود را سپری می‌کنند و برخی از مراکز با حضور اعضا و والدین جشن پایان فعالیت‌های تابستانی را گرفته و خود را برای شروع سال تحصیلی و فعالیتی دیگر در کنار دانش‌آموزان آماده می‌کنند.

جشن پایان کلاس‌های تابستانی مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان

این مرکز جشنی با عنوان "پاییز در راه است" را به مناسبت پایان کارگاه‌های ترم تابستان با حضور ۱۰۰ نفر از اعضای کانون، اعضای شورای والدین و حلقه‌های میانی مرکز برگزار کرد.

این جشن با عطر خوش کتاب، در فضای کارگاه‌های تابستانی همراه بود و در این برنامه هنرهای خوشنویسی، سفالگری، نقاشی، عکاسی، شاهنامه‌خوانی و شطرنج، موسیقی انجام شد.

اعضا در کارگاه‌های فرهنگی- هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول تابستان، مشغول مهارت آموزی و غنی‌سازی اوقات فراغت خود بودند و کوله‌بارشان را پر از تجربه کردند و نتایج مهارت ورزی خود را در جشن پایان تابستان در قاب نمایشگاه و اجرای هنرمندانه برنامه‌های فرهنگی و هنری به اشتراک گذاشتند.

جشن پایان کلاس‌های تابستانی مراکز فرهنگی- هنری همدان

این جشن که با حضور پر رنگ نوجوانان برپا شده بود با حکایت خوانی از گلستان سعدی و تلفیق‌اش با هنر بی‌نظیر خوشنویسی، شاهنامه‌خوانی با اجرای زیبای یکی از اعضای نوجوان،  نمایش خلاق با اجرای زیبای اعضای کارگاه نمایش خلاق با عنوان (چرخه‌ی آب)، عکاسی و تحلیل تصاویر منتخب عکاسی با ارائه خود نوجوانان عکاس، آموزش مهارت‌ مواجهه با رفتار کودک توسط یکی از کارشناسان حوزه تربیت و اجرای یک نمایش همراه بود.

همچنین در این برنامه مسابقه بادکنک برای اعضا برگزار شد. این مراسم یک میهمان به نام پاندای دوست داشتنی داشت که به اجرای نمایش برای بچه‌ها پرداخت.

در پایان اعضا از آثار کودکان و نوجوانان فعال در کلاس‌های تابستانی که به صورت نمایشگاه برپا شده بود، بازدید کردند.

جشن پایان کلاس‌های تابستانی مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری سرکان

اختتامیه کلاس‌های تابستانی مرکز سرکان با حضور اعضای فعال آن برگزار شد. این مراسم همراه با اجرای سرود، قصه گویی، شعر خوانی و... همراه بود و در پایان اعضا از نمایشگاه آثار دوستان خود بازدید کردند.

جشن پایان کلاس‌های تابستانی مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری کبورداهنگ

کارگاه آسیب های اجتماعی با حضور استاد جامع آبادی و جمعی از مادران اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز کبودراهنگ باموضوع اعتیاد، اهمیت حجاب و تربیت دینی و  نیز راهکارهای مناسب برای بهتر زیستن برگزار شد.

جشن پایان کلاس‌های تابستانی مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی-هنری شماره یک نهاوند

کارگاه آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از آن در کارگاه یاریگران زندگی با حضور 30 نفر از والدین اعضا و کارشناس این حوزه برگزار شد.

در این کارگاه مهمترین مشکلات امروزه والدین در خصوص مواردی که کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند، رفتارهای پرمخاطره و اعتیادآور، بررسی راهکارهای موثر در پیشگیری از اعتیاد تشریح شد. در ادامه اولیا مسایل و مشکلات خود را مطرح و از روانشناس این حوزه مشورت گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =