آیین افتتاحیه نخستین همایش کانون ‌یاران منطقه‌ای کانون ‌یاران به میزبانی کانون استان قزوین برگزار شد

آیین افتتاحیه نخستین همایش کانون ‌یاران استان‌های منطقه یک کشور با میزبانی استان قزوین با شعار«تابستونمو ساختم» در اردوگاه دلگشای چالوس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 18 شهریور 1403  آیین افتتاح نخستین همایش کانون ‌یاران منطقه‌ای به همت کانون استان قزوین در اردوگاه دلگشای شهر چالوس برگزار شد.

در این همایش 52 کانون‌یار برگزیده از مراکز فرهنگی و هنری استان‌های قزوین، اردبیل، گیلان، زنجان، آذربایجان غربی و شرقی (استان‌های منطقه یک کشور)همراه با مربیان خود حضور دارند.

این برنامه با همراهی سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)، جمع‌خوانی سرود کانون یاران، اهدای دستبند دوستی، پخش نماهنگ پشت صحنه برگزاری اردو، آشنایی کانون‌یاران با مربیان موسسه آموزشی آمال از جمله بخش‌های این برنامه بود.

در بخشی از این برنامه مدیرکل کانون همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان با همکاری یکی از اعضای کانون ‌یار درباره ویژگی‌های کانون‌یاران مطالبی را مطرح کرد و هدف از برگزاری این دوره را  کسب تجربه و توانمندسازی اعضایی اثرگذار در سطح جامعه دانست .

وی در ادامه از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی کرد.

در پایان این آیین افتتاحیه، مربیان موسسه آموزشی آمال نخستین کارگاه خود را آغاز کردند.

گفتنی‌ست کانون ‌یاران اعضای فعال و برگزیده مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که به عنوان کنش‌گرهای اجتماعی نماینده کانون در سطح مدارس و جامعه هستند.

به عبارتی"کانون‌یارها" دانش‌آموزان مستعدی هستند که در کانون پرورش فکری رشد کرده و براساس نظریه سیاستی فعال و کلان در جامعه ‌پردازی آینده ایران به عنوان نماینده کانون در مدارس معرفی می شوند.

این همایش  با اجرای برنامه‌هایی متنوع تا 21 شهریور در اردوگاه دلگشای چالوس ادامه دارد.

آیین افتتاحیه نخستین همایش کانون ‌یاران منطقه‌ای کانون ‌یاران به میزبانی کانون استان قزوین برگزار شد

آیین افتتاحیه نخستین همایش کانون ‌یاران منطقه‌ای کانون ‌یاران به میزبانی کانون استان قزوین برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =