آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی کانون خوزستان

داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خوزستان، طی حکمی جمال ضیغمی را به عنوان معاون فرهنگی کانون خوزستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی کانون خوزستان با حضور مدیر کل، معاونین، مسئول حراست، کارشناسان فرهنگی و هنری در روز دوشنبه 19 شهریور ماه 1403 برگزار شد.

در این آیین از زحمات بهرام یارزاده دهکردی در سمت معاون فرهنگی پیشین کانون استان تقدیر و تشکر شد و جمال ضیغمی به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان معارفه شد.

در بخشی از حکم ضیغمی آمده است؛ انتظار می‏رود در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی و مطالبه‌های اعلانی از معاونت فرهنگی کانون، ضمن هماهنگی و هم‌افزایی پایاپای با معاون فرهنگی ، با تلاش آگاهانه، مجدانه و جهادی و مجموعه ذیربط از رهگذر برنامه‌ریزی، هدایت و کنترل صحیح فعالیت‌های فرهنگی مراکز و با ابتکار و به‌روزرسانی فعالیت‌ها و فرآیندها ، شاهد شکوفایی نوینی در این معاونت باشیم. امید است به فضل الهی، تلاش مجاهدانه، روحیه جهادی، ایجادتعامل مناسب با همکاران و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان ونوجوانان این استان قدم های موثری بردارید.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرکل کانون استان، از خدمات و تلاش های ارزنده بهرام یارزاده دهکردی در سمت معاون فرهنگی پیشین کانون استان تقدیر و حکم انتصاب جمال ضیغمی به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان نیز اهداء شد.

لازم به ذکر است، جمال ضیغمی دانش آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته فلسفه می باشد و پیش از این در سمت هایی همچون؛ آموزگار و مدیر مدارس ابتدایی، اولین مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، کارشناس مسئول امور جوان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مشاور راهبری سند تحول آموزش و پرورش استان خوزستان و کارشناس فعالیت های گروهی، اردویی و کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش استان خوزستان فعالیت داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =