افتخار می کنم که یک کانون یار هستم/ کانون بهشت کودکان و نوجوانان است

ساغر پاسیس و نسیم حاجی زاده دو کانون یار استان پیش از اعزام به همایش کانون یاران به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، گردهمایی کانون یاران منتخب منطقه یک کشور برای اعضای دختر مراکز روز های ۱۹ تا ۲۱شهریورماه به همت استان قزوین در اردوگاه دلگشای چالوس برگزار خواهد شد.

پیش از اعزام، نسیم حاجی زاده کانون یار مرکز پلدشت و ساغر پاسیس کانون یار مرکز میاندوآب در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل در مورد این گردهمایی صحبت کردند:

حاجی زاده: کانون بهشت کودکان و نوجوانان است 
نسیم حاجی زاده گفت: از سال ۹۸ عضو کانون و از سال ۱۴۰۲ با افتخار کانون یار مرکز پلدشت هستم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که برای این همایش انتخاب شدم و این نشان از فعالیت های مؤثر کانون یاران دارد و باعث می شود تا با انگیزه ی بیشتری بتوانیم فعالیت کنیم و کانون را بیش از بیش معرفی کنیم.

حاجی زاده در پایان گفت: کانون بهشت کودکان و نوجوانان است، اینجا رشد کودکان و نوجوانان با کتاب اتفاق می افتد و فعالیت های مختلف باعث رشد روابط اجتماعی ما می شود؛ از مربیان و مسئولان که برای حضور ما در این همایش تلاش کردند؛ تشکر می کنم.

پاسیس: از حضور در جمع کانون یاران کشور حس خوبی دارم 

ساغر پاسیس کانون یار مرکز میاندوآب گفت: ۲ سال است عضو کانون هستم و از تیرماه امسال با افتخار، کانون یار مرکز میاندوآب شده ام که حس بسیار خوبی دارد.

در این مدت به عنوان کانون یار سعی کردم  کانون را در مدرسه و جامعه برای بقیه معرفی کنم و از دوستانم دعوت کردم تا عضو کانون شوند و فعالیت کنند.

وی ادامه داد: برای حضور در این گردهمایی حس جدید و خوبی دارم که قرار است در جمع کانون یاران استان های دیگر حضور پیدا کنیم و دوستان جدیدی پیدا کنیم.

پاسیس در پایان افزود: دوست دارم در آینده کتاب های زیادی بخوانم و یک جراح خوب شوم، کانون یک خانه ی زیباست و اینجا می توانیم به رویاهایمان دست پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =