تقدیر داور جشنواره از قاری و حافظ قرآن

سیدجواد هاشمی داور دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در آیین گشایش این رویداد هنری ضمن تقدیر از قاری و حافظ قرآن ایشان را با چنین محدودیت‌ و معلولیت نابینایی، جسمی و حرکتی معجزه خداوند و قرآن دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، سیدجواد هاشمی نویسنده ،کارگردان و بازیگر سینما به عنوان داور دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین گشایش این رویداد هنری روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ از زهرا تلخابی قاری و حافظ قرآن از شهرستان فراهان دارای معلولیت نابینایی مطلق ،توان‌یاب که دارای چندین معلولیت و ناتوانی جسمی و حرکتی است تقدیر کرد.

تقدیر داور جشنواره از قاری و حافظ قرآن

سیدجواد هاشمی آشنایی با دختر روشندل فراهانی را برنامه محفل دانست و گفت: از طریق برنامه تلویزیونی محفل در ماه مبارک رمضان با دختری خوش زبان که با کلمات شیرین من را به وجد آورد و انرژی مثبتی به من وارد کرد آشنا شدم و از ذوق گریه کردم .

وی بیان داشت: او به ظاهر دنیا را تیره و به رنگ سیاه می‌بیند و درکی از دنیای رنگی ندارد ولی با سخنان خود ما را متوجه دنیای بزرگش می‌کند  زهرا دنیا را از ما بهتر دیده و درک می‌کند و فطرت پاکش دنیا را از پس آیات و کلمات نورانی قرآن می‌بیند.

هاشمی این دختر روشندل را معجزه خداوند و قرآن دانست و گفت: زهرا نعمتی از نعمت‌های الهی است و خداوند با وجود این دختر ما را متوجه معجزه و قدرت خود می‌کند.

تقدیر داور جشنواره از قاری و حافظ قرآن

آیین گشایش این رویداد هنری با قرائت قرآن توسط زهرا تلخابی قاری و حافظ قرآن همراه بود دختری دارای معلولیت نابینایی مطلق ، جسمی حرکتی و ذهنی خفیف ؛ بیسواد و فاقد حس لامسه که برای یادگیری به کمک والدین موفق به حفظ بیش از ۲۰ جزء از قرآن کریم گردیده و با زیارت عاشورا استعدادش کشف شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =