امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌های کل کانون و زندان‌های استان گیلان

اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و زندان‌های استان گیلان تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاکردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان، این تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های متقابل برای گسترش ارایه خدمات فرهنگی،‌ هنری، اجتماعی و حمایتی درجهت پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی متوجه نسل کودک و نوجوان، به‌امضای سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و رضا محمدی اصل، مدیرکل اداره زندان‌های استان ‌رسیده‌است.

طی این تفاهم‌نامه همکاری که در ۵ صفحه، ۱۱ ماده، ۲۲ بند، ۲ تبصره و در ۲ نسخه تهیه و تنظیم‌شده‌است، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و زمینه‌سازی برای پرورش خلاقیت، نوآوری و کسب مهارت‌های اجتماعی مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت در دستورکار قراردارد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌های کل کانون و زندان‌های استان گیلان

براساس این تفاهم‌نامه، عضویت جامعه هدف اداره‌کل زندان‌های استان گیلان در مراکز فرهنگی‌هنری، همکاری و پشتیبانی در برگزاری اردوهای علمی، آموزشی، هنری، تفریحی و هم‌چنین، اجرای برنامه‌های تربیتی و خدمات‌رسانی در طرح‌های ویژه در شهرستان‌ها و مناطق‌کم‌برخوردار و برپایی کارگاه‌های تخصصی برای خانواده‌های مددجویان درحال حبس و آزادشده کانون اصلاح و تربیت و زندان‌ها، از جمله تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به‌شمارمی‌رود.

این‌درحالی‌است که همکاری و تعامل در مسیرپیش‌برد برنامه‌ها، تهیه امکانات، ایجاد بسترهای مناسب ارتباطی جهت اجرای طرح‌ها و حمایت از برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و تربیتی، آسان‌سازی رفت‌وآمد کارشناسان و مربیان کانون به مجموعه‌های تابعه، از تعهدات اداره‌کل زندان‌های استان گیلان در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک محسوب‌می‌شود.

برپایه این‌تفاهم‌نامه یک ساله، که اعتبار آن تا تاریخ  ۱۰ شهریور ۱۴۰۴ تعیین‌شده است، نظارت بر حسن اجرا، معرفی ناظرفنی و محتوایی، از تعهدات طرفین عنوان‌شده‌ و این تفاهم‌نامه در صورت موافقت دو مجموعه قابل‌تمدیدخواهدبود.

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌های کل کانون و زندان‌های استان گیلان

گفتنی‌است، این تفاهم‌نامه ۲۱ شهریور سال ۱۴۰۳ به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت به‌امضارسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =