برگزاری اردوی تشویقی برگزیدگان پویش ملی خوانش کتاب کانون استان تهران

اردوی تشویقی برای اعضای برگزیده پویش ملی خوانش کتاب در کانون استان تهران برگزار شد.

 به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، از برگزیدگان پویش ملی خوانش کتاب در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، تقدیر شد. پویش ملی خوانش کتاب از دی ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان خرداد۱۴۰۳ ادامه داشت.

در این پویش، اعضای کودک و نوجوان مراکز استان تهران در بخش‌های صدثانیه با کتاب، برایم بخوان، عکاسی و روی خط کتاب با هم به رقابت پرداختند.

در این بازه زمانی، آثار اعضا در دو نوبت داوری و از برگزیدگان آن پس از اعلام نتایج در ۲۰ شهریور قدردانی شد. تیم داوری معاونت فرهنگی استان تهران درباره چگونگی قدردانی از برگزیدگان و همراهان کتاب در این پویش ملی به اتفاق نظر، برخورداری و استفاده از یک رویداد فرهنگی هنری را برای اعضای برگزیده در نظر گرفتند و تمامی برگزیدگان به همراه مربی راهنمای خود در این اردوی فرهنگی هنری شرکت کردند.

برگزیدگان این پویش پس از بازدید از موزه هنر و ادبیات کودک واقع در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری در خیابان حجاب و دریافت لوح تقدیر از دست معاونین فرهنگی و اداری و مالی استان، با حضور در مرکز تولید تئاتر کانون به تماشای نمایش «درخت گیلاس» نشستند و با مفاهیم آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم آشنا شدند.

گفتنی‌ست تعداد ۲۰ نفر در بخش صدثانیه با کتاب، ۱۱ نفر در بخش عکاسی، ۳ نفر در بخش برایم بخوان و ۶ نفر در بخش روی خط کتاب برگزیده های استانی در این پویش بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =