کد خبر: 344846
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
بازدید 75
زبان‌آموز یزدی کانون زبان ایران خوش درخشید

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس کانون زبان ایران مرکز یزد با محمد مهدی اسلامی زارچ به منظور عرض تبریک به جهت کسب موفقیت در کنکور سراسری صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری، رضا خادم آستانه رئیس کانون زبان ایران_مرکز یزد و حسین صفری زارچ رئیس آموزش و پرورش شهرستان زارچ به منزل محمد مهدی اسلامی زارچ رفتند تا از تلاش وی و خانواده‌اش برای کسب افتخار برای استان تقدیر کنند.

 زبان‌آموز یزدی کانون زبان ایران خوش درخشید

محمد مهدی زبان‌ انگلیسی را از ۱۱ سالگی در کانون زبان ایران_استان یزد مرکز زارچ شروع کرد و تا پایان در رده بزرگسالان ادامه داد. محمد مهدی اسلامی در این دیدار از تاثیر کلاس‌های کانون زبان در کسب این موفقیت گفت: هر چند زبان را از کنکور حذف کرده‌اند اما، در معدل نمرات نهایی بسیار موثر بود. وی در ادامه از علاقه خود به ادامه تحصیل در رشته حقوق صحبت کرد و الگوی زندگی خود را شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم عنوان کرد و به ادامه زبان‌آموزی در زبان فرانسه ابراز امیدواری کرد.

قوامی، کسب رتبه هشتم کنکور سراسری را به دلیل نتیجه تلاشش را به وی و خانواده‌اش تبریک گفت و اضافه کرد کسب این موفقیت نتیجه تلاش شبانه‌روزی و حمایت پدر و مادر و دعای خیر آنهاست. همچنین توصیه کرد برای موفق شدن در این مسیر نباید تک بعدی رشد کرد و در کنار تحصیل علم باید به مهارت‌هایی مانند ارتباط با دیگران، فن بیان، زبان بدن و سایر مهارت‌های زندگی پرداخت.

 زبان‌آموز یزدی کانون زبان ایران خوش درخشید

در پایان این دیدار با اهدای هدایا و گرفتن عکس یادبود، قوامی پیام تبریک حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خادم پیام تبریک مهدی ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران را به وی ابلاغ کرده و عضو افتخاری کانون زبان را به وی اهدا کردند.

گفتنی است محمد مهدی اسلامی علاوه بر مطالعه دروس، به همکلاسی‌های خود نیز کمک می‌کرده و اتاقی در منزلشان برای تشکیل کلاس‍های تقویتی ریاضی ویژه دوستان اختصاص داده بود. وی کتابخوان برتر کتابخانه جامعه وکیلی بوده و در نشست‌های تفکر در صحیفه سجادیه نیز شرکت داشته، همچنین در زمینه طراحی و نقاشی هم دستی بر آتش دارد.

 زبان‌آموز یزدی کانون زبان ایران خوش درخشید
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =