کد خبر: 344873
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
بازدید 37
پویش خاطرات شکلاتی برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در تولید و انتشار محتوا با معاونت فضای مجازی صدا و سیما همکاری می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در دیداری که هادی سلطان‌مرادی معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان با اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان داشت درباره ظرفیت‌های دو سازمان در حوزه کودک و نوجوان گفتگو شد.

بنابر این خبر،  اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره بیان هنرمندانه کانون بیان کرد: آفرینش‌های فرهنگی، هنری و ادبی بخش‌های اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تشکیل می‌دهند و وظیفه اصلی آن‌ها کشف و شکوفایی استعدادهاست و تولیدات مشترک نوجوانان مستعد در ادامه این مسیر می‌تواند دنبال شود.

وی با اشاره به نشست «پرنده و زیتون» که سال گذشته با حضور داریوش ارجمند و مدیر شبکه یک سیما برای حمایت از کودکان غزه از سوی کانون استان برگزار شد، افزود: گاهی نگرانی بیش از حد باعث می‌شود کاری انجام نشود و در بزنگاه‌ها مداخله به هنگام صورت نگیرد. چنان‌که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای نوجوانان در صدا و سیما تولید نمی‌شود.

خدادادی وجود کتاب‌خانه‌های مجهز و تخصصی و ارتباط نزدیک با هنرمندان فعال در این حوزه را از ظرفیت‌های مهم کانون پرورش فکری دانست و اظهار داشت: یکی از طرح‌های کانون پرورش فکری استان راه‌اندازی «کانون مجازی» است که در حال تکمیل است.

 مدیرکل کانون کرمان با تاکید برای شناسایی مسائل اساسی نوجوان امروز و پرداختن به آن‌ها گفت: تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیاز به بستر مناسبی برای انتشار و رسیدن به مخاطبان دارد.

هادی سلطان‌مرادی معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کرمان نیز هدف از این نشست را هم‌افزایی بین ارگان‌ها و فاصله گرفتن از کار جزیره‌ای در مسائل فرهنگی عنوان کرد.

وی با اشاره به تاریخچه موفق و اعتبار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وجود انسان‌های تاثیرگذار و موفق از دل کانون بیان کرد: فضای مجازی صدا و سیما ظرفیت انتشار، تولید و توزیع محتوا را داراست و می‌تواند بستر خوبی برای انتشار محتواهای تولیدی کانون پرورش فکری باشد.

در پایان این نشست، برگزاری پویش «خاطرات شکلاتی» با مشارکت کانون و فضای مجازی صدا و سیمای استان به مناسبت بازگشایی مدارس برای عموم تصویب شد.

علاقه‌مندان به این پویش می‌توانند خوشمزه‌ترین خاطره خود از دوران مدرسه را تعریف کنند و فیلم خاطره‌گویی‌شان را تا ۵ مهرماه ۱۴۰۳ به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ ارسال کنند. این خاطرات در شبکه کرمان و فضای مجازی با نام شرکت‌کننده پخش می‌شود.

پویش خاطرات شکلاتی

پویش خاطرات شکلاتی برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =