کد خبر: 344906
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
بازدید 20
«مرتضی مزینانی» رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی شد

«مرتضی مزینانی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به‌عنوان رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، عالیه قوامی، رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حکمی، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان را به‌عنوان رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: پیرو برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به موجب این ابلاغ، جنابعالی به‌عنوان رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی منصوب می‌گردید.

در ادامه می‌خوانیم: امید است با تعامل و همدلی با دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط و مشارکت‌طلبی حداکثری از فعالان قصه‌گویی استان شاهد حضور باشکوه قصه‌گویان در این جشنواره باشیم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با توجه به تحول اساسی در شیوه‌نامه و ضرورت تحقق مفاد آن، ترتیبی اتخاذ گردد تا رابطان و مسؤولان باشگاه‌های قصه‌گویی پیگیری مجدانه‌ای در اجرایی شدن بخش‌های مختلف قصه‌گویی داشته و فرصت حضور و ظهور آن در جشنواره استانی مشهود گردد.

«مرتضی مزینانی» رئیس جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی شد

پایان پیام/م/



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =