کد خبر: 344908
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
بازدید 47
گروه کتابال " بر بال ققنوس" مرکز 2 همدان برتر استانی شد

گروه کتابال دختران نوجوان با نام " بر بال ققنوس" با ایده نقشه گنج از مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان برتر استانی شد و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، داوری گروه‌های کتابال مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان با داوری کارشناسان فرهنگی کانون انجام گرفت و گروه برتر شناخته شد.

رویداد ملی کتابال ویژه باشگاه کتابخوانی دختران ایران با همکاری جمعیت دختران ایران زمین، با هدف آماده سازی، توانمندسازی، بکارگیری و فعال نمودن ظرفیت نیروی انسانی دختران نوجوان (۱۲ تا ۱۸ سال) در جهت کنشگری اجتماعی دختران در موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی در بازه زمانی ۱ تا ۳۰ مرداد ماه بوده است.

گروه کتابال " بر بال ققنوس" مرکز 2 همدان برتر استانی شد

در این رویداد دختران نوجوانان مراکز فرهنگی- هنری شماره ۲ و ۵ کانون همدان و مراکز شهرستان‌ها به صورت گروهی شرکت کرده‌ و توانستند طرح‌های بسیاری جالبی را بدهند و طرح‌های خود را در سایت کتابال ثبت کنند.

بعد از پایان ثبت آثار خود در تاریخ 20 شهریور گروه‌های کتابال به کار خود پایان داده و توسط کارشناسان فرهنگی کانون فریبا عزتی‌حق، مژگان هادی و اعظم کیانی مورد داوری قرار گرفتند و بعد از هم فکری و الیوت بندی کنشگری طرح‌ها، گروه کتابال " بر بال ققنوس"  با ایده نقش گنج طرح برگزیده استانی انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

گروه کتابال " بر بال ققنوس" مرکز 2 همدان برتر استانی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =