کد خبر: 344915
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
بازدید 116
برگزاری جلسه نقد داستان اعضای کانون همدان با موضوع "خانم دباغ"

جلسه نقد و بررسی داستان‌های نوشته شده اعضای باشگاه انجمن ادبی باشگاه ادبیات پایداری کانون همدان درباره خانم دباغ در کانون همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، جلسه نقد و بررسی داستان‌های نوشته شده اعضای باشگاه انجمن ادبی باشگاه ادبیات پایداری کانون همدان در خصوص مرضیه حدیدچی معروف به خانم دباغ در دفتر مدیر کل کانون همدان برگزار شد.

در این جلسه مهین سماواتی نویسنده دو ماشال، محسن صیفی کار نویسنده و دبیر کمیته کودک و نوجوان کنگره ملی خواهر دباغ و مونا اسکندریان نویسنده کتاب زنی از تبار الوند به عنوان میهمان و منتقدین حضور داشتند.

برگزاری جلسه نقد داستان اعضای کانون همدان با موضوع "خانم دباغ"

در این جلسه نقد و بررسی آثار نوشته شده توسط اعضا و مربیان کانون ابتدا هر یک از حاضرین داستان‌های خود را خواندند و تک به تک داستان‌ها مورد نقد هر یک از نویسندگان میهمان قرار گرفتند.

در این جلسه نکات مهمی مطرح شد که نویسندگان جوان باید آنها را مورد توجه قرار داده و داستان‌های خود را بازنویسی کرده و برای کنگره خانم دباغ آماده کنند.

برگزاری جلسه نقد داستان اعضای کانون همدان با موضوع "خانم دباغ"

نویسندگان میهمان در این جلسه به انجام پژوهش و بررسی موقعیت زمانی و تاریخی زندگی خانم دباغ، فضاسازی متناسب با داستان برای جذب مخاطب، مطالعه در مورد ابعاد مختلف شخصیت خانم دباغ در دهه‌های مختلف از زندگی ایشان، علاقه نویسنده به نوشتن داستان و گرفتن ارتباط با داستان خود، استفاده از حواس پنجگانه در داستان، عدم استفاده از تخیل شاعرانه به جای تخیل داستان و...تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =