اتمام مراحل تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید سهند

با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های فرهنگی هنری و همراهی و مشارکت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شرکت عمران سهند، مراحل تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید سهند به اتمام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی و با اتمام مراحل تجهیز مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر جدید سهند به زودی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند تا کودکان و نوجوانان این شهر از فعالیت‌های متنوع و متعدد آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است در بازدید اخیر دکتر کمالوندی معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون کشور از این مرکز نیز در خصوص آخرین مراحل تجهیز و راه‌اندازی آن دستورات لازم صادر و مقرر گردید علاوه بر کتابخانه تخصصی کودک نوجوان و فعالیت‌های ۶گانه فرهنگی هنری و ادبی در آن، خانه بازی و سرگرمی نیز در آن راه اندازی و در اختیار کودکان قرار گیرد.

شایان ذکر است در فرآیند تجهیز کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان شهر جدید سهند سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و شرکت عمران سهند نیز مشارکت فعالی داشتند ضمن آنکه ساختمان این مرکز نیز توسط شرکت عمران سهند در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای آینده سازان میهن اسلامی قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =