جشن پایان فعالیت‌های تابستانی در مرکز شماره‌ی یک کانون شهرستان کوثر برگزار شد

هم‌زمان با هفته ملی وحدت اعضای مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوثر پایان فعالیت‌های سه‌ماهه خود در کارگاه‌های تابستانی را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضا و اولیا برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید توسط عضو نوجوان کانون، اکرم راضی مربی مسئول مرکز ضمن خیرمقدم گویی به حاضران و تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های تابستانی اعضا پرداخت و در رابطه با کارگاه‌های تخصصی فصل پاییز، جشنواره قصه‌گویی و شرایط شرکت در این جشنواره مطالبی را بیان کرد.

 جشن پایان فعالیت‌های تابستانی در مرکز شماره‌ی یک کانون شهرستان کوثر برگزار شد

شعرخوانی در وصف حضرت محمد (ص)، پخش کلیپ از تصاویر کارگاه‌های تابستان، قصه‌گویی عضو فعال مرکز و اجرای مسابقه پرتاب حلقه بین اعضا و اولیاء از برنامه‌های این جشن بود.

گفتنی است، در پایان این مراسم به تمامی اعضایی که در کارگاه‌های تابستانه حضور فعال داشتند هدایایی اهداشده و از سه عضو نوجوان فعال مرکز که همیار مربیان در طول تابستان بودند، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =