کد خبر: 344946
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
ساختمان مرکز شماره‌ی ۲ کانون اردبیل شاداب‌سازی شد

معاون اداری و مالی کانون استان اردبیل گفت: در جهت جذب کودکان و نوجوانان و برای ارائه خدمات مطلوب ساختمان مرکز شماره‌ی ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل شاداب‌سازی شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سید خلیل حسینی معاون اداری و مالی کانون استان اردبیل گفت: یکی از اهداف مهم و اساسی است که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به دنبالش هستیم ارائه خدمات مطلوب با بهترین کیفیت است و در همین راستا شاداب سازی و بهسازی مراکز با جدیت پیگیری می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این زمینه اقدامات مؤثری درمرکز شماره ۲ کانون شهرستان اردبیل شکل گرفت، اظهار داشت: در جهت جذب کودکان و نوجوانان و همچنین بر اساس بررسی‌های به‌عمل‌آمده از نیازهای مطرح‌شده، اقدامات ضروری از قبیل رنگ‌آمیزی داخلی ساختمان، تعمیر و رنگ‌آمیزی میزها، صندلی‌ها، قفسه‌های کتاب و درب ورودی در این مرکز فرهنگی هنری انجام شد.

حسینی با اشاره به اینکه تعدادی از مراکز کانون استان اردبیل در محوطه پارک‌ها و فضاهای سبز قرار دارند، بیان داشت: با توجه به کم بودن روشنایی محوطه این مراکز، نصب سیستم روشنایی نورافکن در دستور کار قرار گرفت و این امر مهم در مرکز شماره ۲ کانون اردبیل هم اجرایی شد.

ساختمان مرکز شماره‌ی ۲ کانون اردبیل شاداب شد

وی تصریح کرد: در راستای صیانت از اعضای کانون و همچنین حفاظت از بیت‌المال، با هماهنگی حراست اداره کل، جانمایی و کابل‌کشی برای دوربین مداربسته در مرکز انجام شد و نصب تجهیزات در دست اقدام است.

معاون اداری و مالی کانون استان خاطرنشان کرد: براساس ابلاغیه از طرف سازمان مرکزی و یکپارچه کردن تابلوهای مراکز در کل کشور، بنر طرح جدید در تابلوی سردرب ورودی مرکز نصب شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =