فعالیت‌های تابستانی مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل به کار خود پایان داد

هم‌زمان با برپایی نشست ادبی عطر باران، جشن پایان فعالیت‌های تابستانی در مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز سه‌شنبه تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار شد، بیش از ۷۰ عضو فعال کارگاه­های نوشتن خلاق، داستان و متون ادبی همراه با والدینشان روز شعر و ادب فارسی را گرامی داشتند.

در ابتدای برنامه، لیلا فرید مربی مسئول مرکز، ضمن خوش‌آمد گویی و تقدیر از حضور مستمر اعضا و پیگیری­های والدین آن­ها، گزارشی از روند برگزاری کارگاه­ها، آثار تولیدشده و موفقیت‌های کسب‌شده توسط اعضا را ارائه داده و به مناسبت بزرگداشت استاد شهریار با روایت بخش از زندگی‌نامه این شاعر نامی، شعری از ایشان را قرائت کرد.

مهدیه علیقلی‌زاده کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان نیز از اهداف برپایی کارگاه­های نوشتن خلاق و برنامه­های قابل اجرا در کانون با والدین صحبت کرد و برای آن‌ها از تأثیر کارگاه­های ادبی بر زندگی و رفتار و عملکرد اعضا صحبت کرد.

فعالیت‌های تابستانی مرکز شماره‌ی یک کانون اردبیل به کار خود پایان داد

در ادامه سمیه حسین زاده، مربی ادبی مرکز، با استفاده از کتابچه­ی ادبی، به تشریح فعالیت­ها، روند برگزاری کارگاه نوشتن خلاق و نحوه­ی هدایت اعضا به کارگاه شعر و داستان پرداخت.

اجرای نمایش خلاق «نخودی نرو تو دیگ آش»، نقالی داستان ضحاک توسط اعضای کارگاه شاهنامه­خوانی، قرائت آثار ادبی اعضا و رونمایی از کتابچه­ی ادبی عطر باران از برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.

گفتنی است در این برنامه پس از پخش کلیپی از فعالیت‌های تابستانی و ویدیوکست باشگاه کتاب‌خوانی مرکز، با اهدای لوح از اعضای فعال تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =