کد خبر: 344990
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
مدیرکل کانون استان اردبیل از مرکز فرهنگی هنری بیله‌سوار بازدید کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای بررسی مسائل، مشکلات و برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز کانون، از مرکز فرهنگی هنری بیله‌سوار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این بازدید که عصر روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور سید خلیل حسینی معاون اداری و مالی و حسین یوسفی مسئول حراست کانون استان انجام شد، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان با اشاره به‌ضرورت برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت‌های متنوع در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی بر فضاسازی، زیباسازی و شاداب سازی مرکز جهت جذب مخاطب و ترغیب کودکان و نوجوانان برای عضویت و حضور در کانون تأکید کرد.

مدیرکل کانون استان بابیان اینکه بهسازی و رفع نیازمندی‌های تعمیراتی مراکز بیله سوار و جعفرآباد در گرو تأمین مالی از محل اعتبارات شهرستانی است، از مسئول مرکز خواست در این راستا نسبت به جذب اعتبارات لازم از طریق فرمانداری شهرستان پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

در این بازدید مسئول حراست کانون استان با بیان مسائلی ازنظر حفاظتی و مراقبت از اموال عمومی و همچنین معاون اداری و مالی در خصوص نگهداری از ساختمان، اموال منقول و غیرمنقول و واگذاری مغازه‌ مجاور مرکز به‌صورت استیجاری برای عرضه محصولات فرهنگی با مسئول مرکز گفتگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =