کد خبر: 345022
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
بازدید 3144
جشن پایان کلاس‌های مراکز همدان با عطر و بوی محمدی

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن هفته‌ وحدت و اختتامیه کلاس‌های تابستانی در مراکز فرهنگی- هنری کانون استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن هفته‌ وحدت و اختتامیه کلاس‌های تابستانی در مراکز فرهنگی- هنری کانون استان همدان برگزار شد.

جشن پایان کلاس‌های مراکز همدان با عطر و بوی محمدی

مرکز فرهنگی- هنری شهر شیرین‌سو

پایان فعالیت‌های تابستان ۱۴۰۳ مرکز شیرین‌سو در قالب اردوی تفریحی  و با محوریت"تغذیه سالم" در محل پارک شهرداری این شهر و باحضور ۳۰ نفر از اعضا، کانون یاران، والدین و شورای کانون خانواده برگزار شد.

این اردوی یک روزه تفریحی- فرهنگی با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی، آشنایی اعضا با فعالیت‌های گروهی و مشارکتی، تشویق و ترغیب اعضای فعال، کانون یاران، حفظ و پایدارسازی اعضای تابستانی و ایجاد فضای شاد و مفرح در ایام شادی و سرور هفته وحدت برگزار شد.

اردو با پیاده‌روی مسیر تا پارک با شعار «زندگی  سالم با تغذیه سالم» آغاز شد و بعد از رسیدن به مقصد مواد غذایی سالم و مغذی بر روی سفره‌ها چیده شد و مربی مسئول مرکز در خصوص  اهمیت صبحانه مطالبی را ارائه داد.

در این برنامه، اجرای بازی‌های گروهی و محلی، معرفی کتاب حلزون من گم شده نوشته داوود امیریان، صحبت و گفتگو درباره تغذیه و صبحانه سالم صورت گرفت.
در پایان از اعضای فعال و کانون یاران این مرکز با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

جشن پایان کلاس‌های مراکز همدان با عطر و بوی محمدی

مرکز فرهنگی- هنری شهر مریانج

به مناسبت هفته وحدت اعضای مرکز مریانج کاردستی اوریگامی قلب را درست کرده و آن را تقدیم پیامبر مهربانی‌ها کردند. در ادامه از کتاب چیک، چیک، چیک روخوانی شد و احادیثی از حضرت رسول اکرم (ص) توسط مادر یکی از اعضا برای اعضاء خوانده شد.

جشن پایان کلاس‌های مراکز همدان با عطر و بوی محمدی

مرکز فرهنگی- هنری شماره ۲ همدان

اعضاd مرکز شماره ۲ همدان به اجرای فعالیت نقاشی با عنوان امام مهربانی‌ها، قصه‌ایی از امام مهربانی‌ها را شنیدند و در پویش کتابخوانی و معرفی کتاب‌ و کتاب هایی در راستای حضرت محمد (ص) پرداختند. بخش‌هایی از این برنامه‌ها با همراهی مسئولین محترم کتابخانه شاهد و در کتابخانه بخش‌هایی در مرکز شماره ۲ همدان، اجرا گردید.

همچنین نمایشگاه آثار هنری اعضای کارگاه‌های تابستان مرکز شماره ۲ همدان در روزهای پایانی شهریور و با اتمام کارگاه‌های فصل تابستان برگزار شد.

تعداد ۱۰۰ اثر هنری اعضا در رشته‌های هنریِ خوشنویسی، نقاشی، سفالگری کارگاه‌های تابستانی، نمایشگاهی برپا شد. نمایشگاه آثار کارگاه‌های تابستانی اعضاء مرکز ۲ همدان به مدت ۳ روز در سالن مطالعه برقرار شد و مورد بازدید علاقه‌مندان و والدین گرامی قرار گرفت.

تعداد ۳۰ اثر از بین آثار نمایشگاه مرکز منتخب شد و برای شرکت در سایر نمایشگاه‌ها به واحد آفرینش‌های هنری استان ارسال شد.

جشن پایان کلاس‌های مراکز همدان با عطر و بوی محمدی

مرکز فرهنگی- هنری شماره ۵ همدان

نمایشگاه آثار هنری اعضای کارگاه‌های تابستان مرکز شماره ۵ همدان با تعداد ۵۰ اثر هنری در رشته‌های هنریِ نقاشی، سفالگری کارگاه‌های تابستانی، نمایشگاهی برپا شد و مورد بازدید اعضا، علاقه‌مندان و والدین گرامی قرار گرفت. تعداد ۱۰ اثر از بین آثار نمایشگاه مرکز انتخاب شد و برای شرکت در نمایشگاه‌ اداره کل به واحد آفرینش‌های هنری استان ارسال گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =