اولین نشست دوره قصه‌ و قصه‌گویی در کانون کرمانشاه

اولین نشست دوره قصه‌ و قصه‌گویی توسط کانون کرمانشاه و گروه جهادی هاتف، با هدف ارائه آموزش‌هایی در جهت توانمندسازی مخاطبان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین نشست دوره قصه‌ و قصه‌گویی توسط کانون کرمانشاه و گروه جهادی هاتف، با هدف ارائه آموزش‌هایی در جهت توانمندسازی مخاطبان انجام شد.

اولین نشست دوره کشوری قصه و قصه گویی در راستای برنامه‌های بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دبیرخانه استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور ۳۰۰ نفر از علاقه‌مندان از سراسر کشور برگزار شد.

 این دوره در روز ۲۵ شهریور ساعت ۲۰ برگزار شد و طی آن رحمت غلامی، شاعر، نویسنده، کارگردان، مدرس و داور قصه‌گویی؛ به آموزش عناصر قصه‌گویی پرداخت و لزوم توجه به هر یک از آن‌ها را جهت عرضه یک قصه خوب بیان کرد.

این نشست به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و گروه جهادی هاتف توسط کانال دوره‌های آموزش‌محور و در بستر اسکای روم برگزار گردید.

لازم به ذکر است که سه جلسه دیگر از این دوره در روزهای پنجشنبه، یکشنبه و سه‌شنبه روزهای پایانی ماه شهریور و اوایل مهر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و در پایان نیز به عزیزان واجد شرایط توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گواهی دوره اعطا می‌گردد، علاوه بر این، به برگزیدگان دوره هم هدایایی اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =