حضور اعضای ادبی کانون هشتگرد در کارگاه نویسندگی

جمعی از اعضای ادبی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هشتگرد در کارگاه نویسندگی با حضور «ژاله معینی»، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، دنیا یارمحمدی مربی فرهنگی مرکز ضمن اعلام این خبر گفت اعضا در  این کارگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ برگزار شده بود، با اصول اولیه‌ی نوشتن آشنا شدند.

یارمحمدی افزود ژاله معینی، مدر کارگاه،  در این نشست ادبی  برای کودکان و نوجوانان از ویژگی‌های یک نویسنده خوب و یک نوشته‌ی خوب سخن گفت و اعضا را با چگونگی آغاز نوشتن آشنا کرد.

وی  افزود معینی بانوی نویسنده و منتقد ادبی البرزی است که  در زمینه های داستان کوتاه، رمان، نمایشنامه، فیلم‌نامه کوتاه و بلند و همپنین نقد آثار (داستان، خاطره نگاری، فیلم) فعالیت دارد. وی از بانوان فعال و ادبی استان البرز است که تا کنون آثار متعددی را خلق کرده و در جشنواره های بسیاری، صاحب رتبه و مقام شده است.

مربی فرهنگی مرکز هشاتگرد همچنین گفت در پایان این  برنامه که روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ برگزار شد، با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، از کتاب " کابوس طاووس " نوشته ی «بهار نودهی»، عضو نوخوان کانون هشتگرد رونمایی شد.

حضور اعضای ادبی کانون هشتگرد در کارگاه نویسندگی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =