«ایستادگی دیروز عزت امروز» ویژه برنامه مرکز قیدار

مرکز فرهنگی هنری قیدار کانون پرورش فکری استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «ایستادگی دیروز عزت امروز» را برای مدرسه دخترانه کوثر اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ به نقل از زهرا مصطفایی که در گزارشی ابراز داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است. ملت ما در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر حجم گسترده‌ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند امام خمینی(ره) رهبر مردم ایران در زمان راهنمای رزمندگان برای دفاع از کشور بودند تا حتّی یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیافتد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری قیدار گفت: به همین مناسبت مرکز فرهنگی هنری قیدار ویژه برنامه‌ای با عنوان «ایستادگی دیروز عزت امروز» را با حضور ۳۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه کوثر اجرا کردند.

وی یادآور شد فعالیت‌های هدفمند اجراشده در این برنامه معرفی هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان، معرفی کتاب‌های موجود درباره شهدا، کارگاه کاردستی و نیز کتابخوانی بود.

در پایان برنامه دانش آموزان و اعضای مرکز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه‌ای به روح شهدای عزیز ایران اسلامی یاد آنها را گرامی داشتند.

«ایستادگی دیروز عزت امروز» ویژه برنامه مرکز قیدار

«ایستادگی دیروز عزت امروز» ویژه برنامه مرکز قیدار

«ایستادگی دیروز عزت امروز» ویژه برنامه مرکز قیدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =