کد خبر: 345295
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
همکاری با انجمن بهبودیافتگان

محمدجواد غفاری مدیر عامل جمعیت حمایت از بهبودیافتگان مشهد از مرکز سیار شماره یک مشهد بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محسن ساجدی‌فر مربی کتابخانه سیار شهری شماره یک مشهد با اعلام خبر فوق گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید محمدجواد غفاری مدیر عامل جمعیت بهبودیافتگان مشهد از مرکز سیار شماره یک مشهد بازدید کرد و با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.

ساجدی‌فر افزود: در ادامه بازدید از مرکز سیار شهری شماره یک مشهد، مدیر عامل جمعیت بهبودیافتگان مشهد در حرکتی خداپسندانه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با هدف تکریم اعضای نیازمند، با همراهی خیّر، لباس مخصوص فصل پاییز و زمستان را در بین اعضای این کتابخانه توزیع کرد.

مربی مسئول مرکز سیار عنوان کرد: در این حرکت خداپسندانه ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به اعضاء، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله قصه‌گویی، نمایش خلاق و بازی و سرگرمی اجرا شد و صد دست لباس از جمله بلوز، شلوار، کلاه و دستکش تقدیم اعضای این مرکز در منطقه گلشهر مشهد شد.

ساجدی‌فر تاکید کرد: این برنامه در چند نوبت و با توزیع البسه و تغذیه با مشارکت و همراهی خیّر و انجمن بهبودیافتگان مشهد انجام شد که امیدواریم با تداوم این مسیر بتوانیم با پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نیازمند باری از دوش خانواده‌های این کودکان برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =