کد خبر: 345304
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
بازدید 58
کانون قم، پیشران در امر کتاب و کتابخوانی

در جلسه‌ی مجازی مشترک کانون قم با ستاد مرکزی و سازمان دانش‌آموزی استان، لازم شد تا مقدمات و پیش‌نیاز پویش کتابخوانی فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ، سه‌شنبه ساعت 14 که جلسه‌ی مجازی مشترک کانون قم با ستاد مرکزی و سازمان دانش‌آموزی برگزار شد مطرح شد تا مقدمات و پیش‌نیاز پویش کتابخوانی فراهم شود.

سازمان دانش‌آموزی استان قم تصمیم دارد تا یک پویش کتابخوانی برای دانش آموزان مدارس برگزار کند تا در بازه‌ی زمانی 4 ماهه مسابقه‌ای با محوریت کتاب های کانون اجرا شود. برگزار کنندگان این پویش کتابخوانی که دانش‌آموزانی در بازه‌ پایه اول ابتدایی تا پایان متوسطه دوم را شامل می‌شود از کانون تقاضا دارند که در ابتدا کتاب ها با تخفیف در خدمت آنها قرار گیرد و همچنین امکان دسترسی به فایل پی‌دی‌اف در ساز و کار مشخص را داشته باشند. 

در این جلسه که با حضور مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون، انصار رئیس گروه امور فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون، قنبری معاون سازمان دانش آموزی، شهرزاد حدادپور معاون فرهنگی کانون، شیرین دادخواه کارشناس فرهنگی و محمد تحصیلدار کارشناس روابط‌عمومی کانون استان قم برگزار شد صحبت‌های اولیه فراهم کردن بستر این پویش انجام شد.

کانون قم، پیشران در امر کتاب و کتابخوانی

در ابتدای این جلسه شهرزاد حدادپور نکاتی از جلسه‌ی پیشین با معاون سازمان دانش‌آموزی که در کانون پرورش فکری استان برگزار شد را بیان کرد سپس قنبری در تکمیل صحبت‌های وی اقدامات انجام شده از سمت سازمان دانش‌آموزی را ایراد کرد.

در این نشست مجازی قرار شد نوع تعامل تا قبل از شروع ماه آبان مشخص و ستاد مرکزی موظف شد تا عناوین کتاب‌های با رویکرد «نوجوان پیشران» را لیست و با هدف ایجاد فضای «کنشگری برای کودک و نوجوان» ملاحظات خود را مطرح  و همچنین نحوه دسترسی مخاطبان به کتاب‌ها تبیین شود.

بر همین اساس این پویش کتابخوانی که در استان قم برگزار خواهد شد پس از گذراندن مرحله‌ی استانی، قرار است خود را برای مرحله‌ی کشوری آماده کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =