مرکز شماره‌ی پنج کانون اردبیل بر اساس نیازسنجی به‌عمل‌آمده تعمیر و تجهیز شد

معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی پنج کانون شهرستان اردبیل بر اساس نیازسنجی به‌عمل‌آمده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سید خلیل حسینی معاون اداری مالی کانون استان اردبیل از تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی پنج کانون شهرستان اردبیل بر اساس نیازسنجی به‌عمل‌آمده خبر داد و گفت: کارهایی که در مرکز شماره ۵ اردبیل برای جذابیت بخشی و شاداب سازی فضای این ساختمان برای جذب و پایدارسازی کودکان و نوجوانان انجام شده است، شامل اقداماتی نظیر رنگ‌آمیزی بخشی از مرکز، نصب چراغ و تعویض پنل‌های روشنایی، تعویض بنر سردرب، پازل چینی حیاط مرکز و تعویض میز مربی است که در شش‌ماهه نخست سال به سرانجام رسید.

وی در مورد اقداماتی که در راستای جهیز این مرکز شماره ۵ اردبیل انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه استقبال از کلاس و کارگاه سفالگری در مرکز از طرف اعضا چشم‌گیر بود برای کیفیت‌بخشی و ایجاد انگیزه و تنوع این کارگاه لازم بود که کوره سفال‌پزی خریداری شود که این امر برای مرکز محقق شد.

حسینی اضافه کرد: با تجهیز مرکز به کوره سفال‌پزی نیازهای دیگر مراکز کانون نیز برای پخت آثار سفالی اعضا برطرف خواهد شد.

مرکز شماره‌ی پنج کانون اردبیل بر اساس نیازسنجی به‌عمل‌آمده تعمیر و تجهیز شد

معاون اداری مالی کانون مرکز شماره ۵ کانون اردبیل را از مراکز پرکار شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به برگزاری اغلب جشنواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های کودک و نوجوانان در این مرکز و ضرورت نصب صندلی‌های استاندارد، تعداد ۱۴۸ عدد صندلی در سالن آمفی‌تئاتر این مرکز خریداری و نصب شد.

حسینی خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی برای تعمیر و تجهیز در مراکز کانون استان بر اساس نیازسنجی‌های مسئولان مراکز و بررسی کارشناسان انجام‌گرفته است و بر همین اساس سعی کردیم که با این کار عامل آسایش مربیان و همکارانمان در مراکز بوده و به نحو احسن بتوانیم به اعضای کودک و نوجوان ارائه خدمات بکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =