کد خبر: 345307
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
بازدید 91
بازدید رئیس شورای اسلامی شاهرود از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهرود و آشنایی بیشتر با بخش‌های مختلف این مرکز با ملیحه آقا حسینی مربی مسئول این کانون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهندس یونسیان، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، کانون پرورش فکری را محلی مناسب برای رشد علمی و هنری کودکان و نوجوانان دانست و گفت: شورای اسلامی شهر شاهرود آماده همکاری متقابل با کانون است تا گامی برای اهداف آموزشی و پرورشی آن بردارد.

وی افزود: پدر و مادران خاطرات زیادی از کانون پرورش فکری دارند چرا که ساعات و روزهای زیادی را برای گذراندن اوقات فراغت خود در این مراکز صرف کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود اظهار داشت: خانواده‌ها هم می‌توانند با هدایت کودکان و نوجوانان خود به چنین مراکزی، آینده علمی و هنری آنان را تضمین کنند.

بازدید رئیس شورای اسلامی شاهرود از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان

در این نشست ملیحه آقا حسینی با تشکر از نگاه مثبت شورای اسلامی شهر به کانون گفت: علیرغم تمام محدودیت‌ها و اعتبار کم، فعالیت‌های خود را کاهش ندادیم و با توانی که داریم در بخش های مختلف هم‌چنان به کارهای فرهنگی، هنری و ادبی خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: این کانون در بخش‌هایی مانند قصه‌گویی، عکاسی، نمایشنامه نویسی، نقاشی، سفال و کتابخوانی رتبه‌های ممتازی را کسب نموده است.

بازدید رئیس شورای اسلامی شاهرود از مرکز فرهنگی هنری این شهرستان

مسئول مرکز فرهنگی هنری شاهرود از رئیس شورای شهر خواست در خصوص تجهیز کارگاه سفال، مرکز را یاری کند تا شاهد کارهای بهتری در این هنر سنتی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =