«در آغوش درخت» در ونکوور کانادا روی پرده رفت

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» نماینده رسمی سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ در جمع مردم شهر ونکوور کانادا اکران شد و با استقبال مردم این شهر مواجه شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی، محصول مشترک سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره است که به تازگی به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۵ معرفی شده است.

این فیلم روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳(۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴) با حضور مارال بنی‌آدم بازیگر نقش اصلی فیلم و مخاطبان ایرانی ساکن این کشور، با نمایش در سالن جواد موفقیان شهر ونکوور کانادا اکران خود را در این کشور آغاز کرد.

مارال بنی‌آدم در حاشیه این اکران در شهر ونکوور کانادا با حضور روی صحنه ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: ممنونم که در این اکران حضور پیدا کردید، همچنین ممنون از پخش کننده محترم فیلم برای هماهنگی این برنامه که توانستند برای اولین بار هم‌زمان با اکران در کشور ایران، شرایط نمایش آن را در کشور کانادا فراهم کنند.

خوشحالم که «در آغوش درخت» را می‌توانیم اینجا کنار هم ببینیم، چون من نتوانستم در زمان اکران فیلم در ایران باشم.

وی افزود: این فیلم سینمایی در ستایش خانواده از سوی بابک خواجه‌پاشا در شهر ارومیه ساخته شده است.

«در آغوش درخت» به دلیل استقبال گسترده در کشور کانادا، در ادامه اکران بین‌المللی خود در روز ۲۷ مهر(۱۸ اکتبر» برای بار دوم در شهر ونکوور به نمایش درمی‌آید اگرچه پیش از آن روزهای ۲۱ و ۲۲ مهر( ۱۲ و ۱۳ اکتبر) در تورنتو و مونترال به روی پرده خواهد رفت.

‌این فیلم سینمایی تاکنون موفق به جذب بیش از ۱۰۰هزار مخاطب و  فروشی نزدیک به پنج و نیم میلیارد تومانی در سینماهای ایران شده‌است. این اثر همچنین در جشنواره‌های جهانی مختلفی از جمله جشنواره شانگهای کشور چین، جشنواره کازان روسیه، زوریخ کشور سوئیس و شارجه کشور امارات نیز حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =