کسب عنوان کارمند نمونه سال ۱۴۰۲ توسط مربی کانون پرورش فکری فارس در جشنواره شهید رجایی

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی، که به منظور تقدیر از دستگاه‌های برتر و کارمندان نمونه برگزار شد، مرضیه ثمرده حقیقی فرد، مربی مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیراز، به عنوان کارمند نمونه سال ۱۴۰۲ انتخاب گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در ۴ مهر ۱۴۰۳، مراسم بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد.

این جشنواره به منظور معرفی و تقدیر از دستگاه‌های برتر در زمینه ارتقای عملکرد و توسعه نظام اداری و همچنین معرفی کارمند برتر سال ۱۴۰۲، با حضور دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، و جمعی از مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

علی خواجه‌نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس،  اعلام کرد که بخشی از جشنواره به معرفی کارمند برتر سال از بین ۱۵۹ دستگاه اجرایی اختصاص داشت؛  و ۱۴ نفر به عنوان کارمند برتر سال معرفی شدند. 

وی افزود: مرضیه ثمرده حقیقی فرد، مربی مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیراز، توانست به عنوان کارمند نمونه سال انتخاب شود؛ و از استاندارفارس لوح‌تقدیر دریافت کند.

در این لوح‌تقدیر، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس، با ذکر قدردانی از تلاش‌های خانم حقیقی فرد، نوشت:

سلام علیکم

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم، فرصت گرانبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت؛ و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند؛ قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

استاندار فارس در ادامه اظهار داشت: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در خدمت‌رسانی به مردم شریف و عزیز استان و کسب عنوان کارمند نمونه استان در سال ۱۴۰۲ که آینه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد است، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است که با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام اسلامی، همواره موفق و مؤید باشد.

کسب عنوان کارمند نمونه سال ۱۴۰۲ توسط مربی کانون پرورش فکری فارس در جشنواره شهید رجایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =