دوره قصه‌گویی چگونگی تبدیل داستان به قصه در کانون کرمانشاه

سومین دوره قصه‌گویی با موضوع چگونگی تبدیل داستان به قصه در کانون کرمانشاه، با هدف توانمندسازی مخاطبان بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین دوره قصه‌گویی با موضوع چگونگی تبدیل داستان به قصه توسط کانون استان و گروه جهادی هاتف، با هدف توانمندسازی مخاطبان بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد.

سومین نشست دوره کشوری قصه و قصه‌گویی در راستای برنامه‌های بیست‌و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دبیرخانه استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور علاقه‌مندانی از سراسر کشور برگزار شد.

 فرزانه لطیفی مدرس قصه‌گویی در دانشگاه، داور، ناظر و برگزیده بین‌المللی و ملی در جشنواره‌های مختلف قصه‌گویی؛ به تحلیل چگونگی تبدیل داستان به قصه پرداخت و موارد مرتبط با موضوع را به مخاطبان آموزش داد.

این نشست به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و گروه جهادی هاتف توسط کانال دوره‌های آموزش‌محور و در بستر اسکای روم برگزار گردید و در این دوره بیش از ۲۰۰نفر از علاقه‌مندان کشوری حضور داشتند.

لازم به ذکر است که این دوره از نشست‌ها در چهار جلسه برگزار گردید و در پایان نیز به عزیزان واجد شرایط توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گواهی دوره اعطا می گردد؛ علاوه بر این، به برگزیدگان دوره هم هدایایی اهدا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =