کد خبر: 345346
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
بازدید 147
طرح‌ کتاب‌خوانی «بال‌های کاغذی»  برگزیده کتابال شناخته شد

طرح‌های ترویج کتاب‌خوانی کانون شماره یک بردسیر از میان ۲۰ ایده مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در رویداد کتابال برگزیده و «قاچ‌های کاغذی» کانون زرند شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، طرح‌های کتاب‌خوانی «بال‌های کاغذی» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بردسیر با تسهیل‌گری فائزه خسروی برگزیده و طرح «قاچ‌های کاغذی» از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زرند با تسهیل‌گری ریحانه یزدانی شایسته تقدیر رویداد کتابال کانون استان کرمان معرفی شدند.

بنابر این خبر، مراکز فرهنگی‌هنری کانون انار، بافت، بردسیریک، بم، شماره دو، چهار و پنج شهر کرمان، راین، شماره یک رفسنجان، راور، زرند با ۲۰ ایده در این رویداد در تابستان ۱۴۰۳ شرکت کردند و هیئت داوران شامل مهدیه عاقبتی، زهره ده‌یادگاری و مژگان طیاری کارشناسان کانون استان دو طرح را برگزیده و شایسته تقدیر معرفی کردند.

همچنین، رابط باشگاه‌های کتابخوانی و رویداد کتابال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، طیبه اعتمادی کارشناس آفرینش‌های فرهنگی بوده است و در طی تابستان وظیفه اطلاع‌رسانی، جمع‌آوری و راهنمایی همه گروه‌ها را به عهده داشته است.

رویداد ملی کتابال تجربه داوطلبانه‌ای است که از سوی «جمعیت دختران ایران» هر تابستان برای دختران سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با اجرای ایده‌های جذاب چالش و مسئله را به صورت گروهی حل کنند.  داوری گروه‌ها هم بر اساس گزارش و مستندی که از مراحل کار ساختند و بارگذاری کردند انجام می‌شود.

این در حالی است که، مراحل کار گروه‌های کتاب‌خوانی علاوه بر سامانه رویداد کتابال به  اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون هم ارسال شده و آثار برگزیده کشوری پس از داوری در مهرواره هفته کتاب و کتاب‌خوانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

اختتامیه طرح ملی کتابال جمعیت دختران ایران زمین در شهر کرمان با همکاری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تاریخ ۱۲ مهرماه برگزار می‌گردد.

طرح‌های کتاب‌خوانی «بال‌های کاغذی» و «قاچ‌های کاغذی» برگزیده کتاب‌بال شناخته شدند

طرح‌های کتاب‌خوانی «بال‌های کاغذی» و «قاچ‌های کاغذی» برگزیده کتاب‌بال شناخته شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =