کد خبر: 345352
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی و هنری کانون خراسان شمالی

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اجرای چند ویژه برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،  اعضای مرکز فرهنگی و هنری جاجرم علاوه بر زیارت بقعه متبرکه خواجه علی بن مهزیار با حضور و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه از سوی اعضای مرکز جاجرم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری مسجد امام محمد باقر(ع) و دکلمه خوانی عضو فعال کانون در جمع نمازگزاران مسجد از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام است.

مرکز فرهنگی و هنری شیروان نیز علاوه بر فضا سازی مرکز و برپایی نمایشگاه کتاب تلاش کرد با اکران فیلم «یدو»، معرفی وقایع و تشریح و تبیین مفهوم دفاع مقدس و شهید و قصه گویی با محوریت نبرد رزمندگان در خوزستان در آغازین روزهای جنگ تحمیلی ارزش های دفاع مقدس را برای اعضای این مرکز تبیین کند.

بر اساس این گزارش، مرکز فرهنگی و هنری  بجنورد نیز با بهره گیری از کتاب «صدای بال لک لک ها» به فضاسازی مرکز پرداخت و معرفی و تولید کتاب صوتی «صدای بال  لک لک ها» از سوی اعضا و شخصیت «برات ایمنی» از جانبازان  دوران دفاع مقدس استان برای اعضا نیز در این هفته اجرا و  حال و هوای متفاوت به مراکز بخشید.

 روایت قصه از ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس، معرفی کتاب «حلزونمن گم شده» برای اعضای مرکز بجنورد در کنار فضاسازی از دیگر برنامه هایی است که بدر هفته دفاع مقدس اجرا شد.

 این گزارش حاکی است، در راستای آشنایی اعضا با آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس نیز اعضای مرکز اسفراین به نقد و بررسی انیمیشن «ژنرال و بادبادک» پرداختند و با هم خوانی  داستان «سه نفر»، «رضا امیرخوانی» نیز حال و هوایی متفاوت به فعالیت های مرکز به مناسب هفته دفاع مقدس بخشیدند.

حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید پیمان با آرمان های شهدا نیز از دیگر برنامه های مراکز برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی و هنری کانون خراسان شمالی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =