کد خبر: 345357
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
بازدید 50
حضور دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در کانون همدان

دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان در خصوص برگزاری جشنواره دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، امیر مشهدی عباس، دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با مدیر کل کانون پرورش فکری استان همدان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مشهدی عباس به برگزاری جشنواره در آبان ماه اشاره و اظهار کرد: امروز در اینجا هستیم که کانون مانند سال‌های گذشته همراه دبیرخانه باشد و ما را یاری کند.

وی با بیان اینکه این دوره شهرداری بانی جشنواره است و در حال آماده سازی است، گفت: ما به دنبال این هستیم که جشنواره برای یک هفته نباشیم بلکه کلا در این شهر دبیرخانه فعال باشد و تا سال دیگر و جشنواره بعدی فعال باشد و این نیازمند همکاری دستگاه‌هایی چون کانون است.

حضور دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در کانون همدان

دبیر جشنواره بیان کرد: این جشنواره متعلق به همه بچه‌ها است و باید همه پای کار باشند و حمایت کنند.

وی گفت: ما می‌توانیم برخی از مراکز کانون را فعال کنیم و نمایش را تامین کنیم و تریلی رو برای ممناطق محروم بفرستیم و مراکزی که مهم ایت بشی از اجرای خیایابی را انجا ببریم

مدیر کل کانون با بیان اینکه با رفتن جشنواره ناراحت شدیم و جای آن در این شهر خالی بود، ادامه داد: کانون همیشه پای کار بوده و برای کودکان و نوجوانان و بهتر برگزار شدن این جشنواره با دبیرخانه و شهرداری جشنواره همکاری خواهد کرد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: سینما کانون در حال بازسازی است که امیدواریم تا زمان جشنواره کار عمرانی آن به نتیجه برسد.

حضور دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در کانون همدان

گفتنی‌ است ستاد اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با عاملیت شهرداری همدان در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدانی آماده افتتاح و آغاز فعالیت شده است.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی همدان از 10 تا 18آبان 1403 در همدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =