تجلیل از ایثارگر جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس از اصغر طاهری میرقائد از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و کارمند کانون تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری «اصغر طاهری‌میرقائد» از رزمندگان ایثارگر هشت سال دفاع مقدس و کارمند کانون در مرکز فرهنگی هنری فرخشهر می‌باشد که در مراسمی همزمان با هفته دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم که کارشناس حراست، معاون فرهنگی، کارشناسان فرهنگی و کارشناسان اداری کانون حضور داشتند، زهرا بابادی معاون فرهنگی کانون با اشاره به رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از این عزیزان را یک وظیفه‌ی اجتماعی عنوان کرد و افزود: همه‌ی آحاد این کشور آرامش و امنیت خود را مرهون دلاوری‌های جان‌برکفان دفاع مقدس هستند و وظیفه‌ی ملی ما قدردانی از آنان است.

خالق محمدخانی کارشناس حراست اداره کل کانون استان نیز در این آیین ضمن قدردانی از ایثارگر کانون؛ فرهنگ تجلیل و تقدیر از ایثارگران را یک فرهنگ غنی در کشور دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ قدردانی از این قشر یکی از مسوولیت‌های اجتماعی و ملی ماست که باید در میان کودکان و نوجوانان نهادینه و ترویج  داده شود.

در این مراسم کارشناسان حاضر در تجلیل نیز با صحبت در مورد ایثار و شهادت یاد و خاطره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشتند.

در ادامه اصغر طاهری میرقائد با بیان اینکه همچنان با خاطرات روزهای جنگ تحمیلی زندگی می‌کنم عنوان کرد: صداقت، از خود گذشتگی، راستگویی و درست‌کرداری شاخصه‌ی بارز رزمندگان جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود و رزمندگان آن زمان بدون هیچ ترسی دلیرانه جنگیدند تا حتی یک وجب از خاک کشور اشغال نشود و اخلاق مداری رمز پیروزی کشور ما بود.

اصغر طاهری میرقائد که در سال 1366 در گردان امام سجاد(ع) به دفاع از کشور پرداخته است،  همچنان خود را سرباز این وطن معرفی کرد و گفت: اکنون در جبهه‌ی فرهنگی حوزه‌ی کودک و نوجوان در کانون نیز صداقت روزهای جنگ را در میان کودکان و نوجوانان احساس می‌کنم و خوشحالم از اینکه در کنار این قشر هستم.

تجلیل از ایثارگر جنگ تحمیلی در هفته دفاع مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =