کد خبر: 345361
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
«دلاوران سرزمین‌من» در مرکز مجتمع شهرکرد معرفی شدند

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، نشست تخصصی «دلاوران سرزمین من» چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور ۶۰ نفر از نوجوانان دختر در مرکز الگوی تربیتی مجتمع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم یکی از کارشناسان حوزه دفاع مقدس، در مورد رشادت‌ها و سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس برای نوجوانان صحبت کرد.

مومنی گفت: شما نوجوانان باید بدانید که این آرامش و ثبات و امنیت موجود در جامعه مرهون ایثار و رشادت رزمندگان و ایثارگران دوران جنگ تحمیلی است.

وی در ادامه گفت: هرچقدر امثال مثل من بخواهیم حال و هوای آن روزهای کشور را برای شما توصیف کنیم بازهم نمی‌شود وضع کشور را در آن زمان توضیح داد ولی شما در حال حاضر میتوانید با ملاحظه‌ی وضعیت کودکان و نوجوانان فلسطینی و جنایات رژیم اشغال‌گر، ببینید که نوجوانان هم سن و سال شما در روزهای جنگ چه می‌کشیدند و جنایات صدام را هم بتوانید در کشور درک کنید.

مومنی از کارشناسان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در این نشست تخصصی در خصوص اهمیت دفاع، تمامیت ارضی یک کشور، دفاع مقدس، معرفی شخصیت‌های موثر در دوران دفاع مقدس، جنگ و چرایی و چگونگی آن بحث را ادامه داد و به سوالات حاضرین در مورد آن دوران پاسخ داد.وی در ادامه با طرح پرسش‌هایی، اعضا را به چالش‌های موجود دعوت و نقش آنها را در حفظ میراث نام‌آوران و دلاوران جنگ تحمیلی بی‌بدیل دانست.

برگزاری ایستگاه‌های مختلف تحت عنوان ایستگاه مهر «خاکیان افلاکی» کارگاه کاردستی، کارگاه قصه‌گویی و کارگاه نوشتن خلاق نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی در این ویژه‌برنامه بود.
 

«دلاوران سرزمین‌من» در مرکز مجتمع شهرکرد معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =