برگزاری دوره‌های نمایشی در کانون کرمانشاه

برگزاری دوره‌های نمایشی توسط کانون کرمانشاه، در راستای حضور کارشناس استان در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون کشور انجام می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برگزاری دوره‌های نمایشی در کانون استان، در راستای حضور کارشناس استان در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون کشور انجام می‌گیرد.

علاوه بر فعالیت‌های متنوع کانون، همواره هنرهای نمایشی از جذابیت خاصی برخوردار بوده و طرف‌داران و علاقه‌مندان مختص به خود دارد، هنرهای نمایشی می‌تواند به مسئولیت‌پذیری کودکان و نوجوانان کمک کند و آنها را از فردگرایی دور کرده و با تقویت اعتماد به نفس در اعضا، مهارت‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف به آنها بیاموزد.

گفتنی‌است هنرهای نمایشی در کانون از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و جشنواره‌های مختلفی هم در این زمینه اجرا می‌کردد و در عین حال در حاشیه این جشنواره‌ها دوره‌های مختلفی هم جهت تقویت مهارت‌های حاضرین برگزار می‌شود.

در همین راستا کارگاه نمایش خلاق ویژه مربیان کانون با حضور کارگردان اهل کشور ترکیه‌ از برنامه‌هایی بود که در نوزدهمین جشنواره‌های هنرهای نمایشی کانون کشور برگزار شد که یگانه عبدالمالکی کارشناس هنرهای نمایشی کانون کرمانشاه در این دوره‌ها حضور داشت.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی نمایش خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حمایت معاونت تولید (اسیتیژ) به مدت سه روز با حضور «اِرکان اویانیک سوی» Erkan Uyaniksoy کارگردان تئاتر از اسیتژ کشور ترکیه برگزار شد.

بر همین اساس یگانه عبدالمالکی کارشناس توانمند هنرهای نمایشی با حضور در این دوره‌های آموزشی، با حمایت معاونت تولید (اسیتیژ) و پس از ارسال جزوه‌ها به استان‌ها از برگزاری دوره برای مربیان و اعضا در استان خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =