اجرای موسیقی مربی کانون روانسر در شبکه جهانی سحر کوردی

در راستای حضور مربیان توانمند استان کرمانشاه در عرصه‌های هنری، مهاجر احمدی با حضور در برنامه‌های شبکه جهانی سحر کوردی موسیقی اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در راستای حضور مربیان توانمند استان کرمانشاه در عرصه‌های هنری، مهاجر احمدی با حضور در برنامه‌های مختلف شبکه جهانی سحر کوردی موسیقی اجرا کرد.

مهاجر احمدی مربی هنری مرکز فرهنگی_ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانسر است که با توانمندی‌های خاص در  بسیاری از شاخه‌های هنری به‌خصوص در هنر موسیقی، (آهنگسازی و تسلط بر  نوازندگی بیش از پانزده ساز موسیقی)، در این رشته هنری حرفی برای گفتن دارد.

اجرای موسیقی مربی کانون روانسر در شبکه جهانی سحر کوردی

این هنرمند کانون کرمانشاه در بسیاری از جشنواره‌های  بین‌المللی، ملی و استانی بارها درخشیده است و حائز رتبه گردیده؛ وی به‌عنوان هنرجو سابقه شاگردی اساتید بزرگی چون استاد اردشیر کامکار را در آموختن ساز کمانچه در کارنامه هنری خود دارد اما عشق، ارق، خلاقیت و توانمندی هنر او در زمینه موسیقی، یک امر خدادادی و جوهره اندیشه و علاقه او به هنر موسیقی می‌باشد.

اجرای موسیقی مربی کانون روانسر در شبکه جهانی سحر کوردی

این مربی توانمند در بسیاری از کنسرت‌ها و اجراهای تلویزیونی و جشنواره‌های بزرگ به عنوان سرپرست گروه، نوازنده و آهنگساز به اجرای برنامه پرداخته و در این اواخر طی دو هفته پیاپی، با حضورش در شبکه جهانی سحر کوردی، اجراهای زیبایی را تجربه کرده است؛ که آخرین اجرای او در مدح پیامبر بزرگ اسلام در برنامه میلاد پیامبر و هفته وحدت در این شبکه بوده است .


گفتنی‌است این مربی برجسته علاوه بر موسیقی در هنرهای خوشنویسی، نقاشی، حجم‌سازی و... هم بسیار توانمند می‌باشد.

اجرای موسیقی مربی کانون روانسر در شبکه جهانی سحر کوردی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =