کد خبر: 345397
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
بازدید 73
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی متنوعی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی- هنری و ادبی متنوعی را با حضور اعضای خود برگزار کردند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان رزن

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری رزن با مادر شهید ابوالفضل محمدی  دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار مادر  شهید و خواهر ایشان از  فضایل اخلاقی شهید نظیر مهربانی، صداقت و درستکاری ایشان برای کودکان و نوجوانان صحبت کردند.

یمسئول کانون رزن درباره مقام شهدا و وقایع دوران جنگ مطالبی را بازگو کردند سپس با اهدای هدیه‌ای از مادر شهید  تقدیر شد.

شهید بزرگوار ابوالفضل محمدی در سال 67 در سن 18 سالگی در عملیات مرصاد در دهلران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان فامنین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری مدرسه دبیرستان فرزانگان، برنامه کافه کتاب (معرفی کتاب خندید و رفت، بچه‌های عشق و اخلاص) نویسنده آقای رضا سلیمی را برگزار کرد.

در این برنامه به معرفی شهیدان شهرستان فامنین و برخی از شهدای دفاع مقدس پرداخته شد و قسمت‌هایی از کتاب «خندید و رفت » همخوانی شد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر سرکان

اعضای مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس بر سر مزار شهدای گمنام این شهر رفته و با غبار روبی و قرائت فاتحه برای شهدا یاد آنها را گرامی داشتند و بار دیگر با شهدا پیمان بستند که راهشان را با رعایت حجاب خود ادامه خواهند داد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 5 همدان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه خاطره‌گویی رزمنده پیشکسوت مهدی صمدی‌صالح در مرکز شماره  5 همدان با حضور ۴۰ نفر از دانش‌آموزان انجام شد.

در پایان به تعدادی از اعضا که به سئوالات ایشان جواب صحیح دادن جوایزی اهدا شد.

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ای با عنوان "بوستان خاطرات شهدا" با هدف تقویت ارتباط نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار کرد.

فضاسازی ویژه هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب، برنامه‌های هنری نقاشی و سفال با همین موضوع، خواندن وصیت‌نامه شهدا، معرفی شهدا، معرفی کتاب از بخش‌های مختلف این برنامه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =