یادبود شهید بزرگوارغلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهان

برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱۳ اصفهان با یادبود شهید غلام عباس جواهریان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان،برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱۳ اصفهان با حضور اعضا ، خانواده ها، مربیان و کارکنان ستادی با یادبود شهیدغلام عباس جواهریان برگزار شد.

 بر اساس این خبر برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس اجرای سرود ملی و سرود کانون زینت بخش گردید .

 خانم بنازاده مربی کانون که خود فرزند جنگ بود برای اعضا ازروزهای کودکی و دوران حماسه و ایثار مردم گفت و به تبیین ارزشهای دفاع مقدس پرداخت . 

 صحبت های دلنشین مادر بزرگوار شهید از خصوصیات بارز اخلاقی و دوران کودکی ،نوجوانی و بازیهای ایشان بخصوص علاقه به فوتبال و هنر سرود، برای بچه ها جالب و شندینی بود و با بچه ها ارتباط خوبی برقرار کرد و توصیه نمود که هرکدام از بچه ها بایک شهید دوست بشوند تا راه درست زندگی کردن را یاد بگیرند و همیشه نام شهدا را زنده نگه دارند .

پخش دو فایل صوتی ازشهید و طرح سوالاتی در خصوص حماسه و ایثار و جواب دادن اعضا به پرسش ها و دادن هدایایی بانشان سردار دلها بخش جالبی بود که همگی لذت بردند .

 روایت گری همرزم شهید آقای شهریاری با بیانی سلیس، ساده و شیوا درباب رشادتها و دلاوریهای رزمنده ها در دوران حماسه های به یاد ماندنی و جانفشانی های آنان بخصوص شهید غلام عباس جواهریان توجه همگان را به خود جلب کرده بود .

 در ادامه جملاتی ازوصیت نامه شهید برای اعضا خوانش شد و دفترچه هایی که باعکس شهید مزین شده بود به اعضا هدیه دادند تا در مواقع خلوص و دلتنگی با شهید ارتباط برقرار کرده و دلنوشته های خود را در آن بنویسند.

سرود سرفراز باشی میهن من و سلام کن به آینده با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پخش شد و اعضا پرچم های زیبای کشور عزیزمان را با آهنگ های سرود ها با افتخار تکان می دادند.

 اجرای برنامه کاردستی گل لاله توسط خانم نادری مربی مرکز ۱۳ ،اهدای کارتهایی با نشان لاله و عکس شهید، دکور زیبایی که با وصیت نامه،دفترچه،و دست خط شهید تزیین و آراسته شده بود شیرنی صدچندان داشت. 

گفتنی است از طرف مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان لوح تقدیری توسط خانم شبان کارشناس فرهنگی اداره کل به مادر شهید بزرگوار غلام عباس جواهریان تقدیم گردید .

یادبود شهید غلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهان

یادبود شهید غلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهان

یادبود شهید غلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهانیادبود شهید غلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهان

یادبود شهید غلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهان

یادبود شهید غلام عباس جواهریان درکانون شماره ۱۳ اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =