نشست ادبی «عطر باران» در مرکز شماره دو کانون اردبیل/ کارگاه‌های ادبی در فصل پاییز تداوم می‌یابد

با حضور مربیان و جمعی از اولیا، نشستی صمیمی اعضای کارگاه‌های ادبی مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردبیل با عنوان «عطر باران» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، یحیی یوسفی مربی مسئول مرکز ۲ اردبیل در این نشست نیز ضمن قدردانی از همراهی اولیا در برگزاری پررنگ کارگاه‌های ادبی و قدردانی از زحمات مربی آفرینش‌های ادبی، این کارگاه‌ها را راهی برای قلم‌فرسایی هرچه بهتر اعضا و موفقیت آن‌ها در جشنواره‌های ادبی عنوان کرد.

پری ناز ستونه، مربی آفرینش‌های ادبی مرکز نیز از حضور اعضا در کارگاه‌های ادبی و همراهی والدین در این کارگاه‌ها تشکر کرده و با ارائه گزارشی از کارگاه‌های ادبی که در طی دو فصل گذشته در مرکز برگزارشده بود، در مورد اهداف و ادامه روند برگزاری کارگاه‌ها در فصل پاییز توضیحاتی داد.

خواندن غزلی از حافظ توسط عضو کارگاه حافظ خوانی، خواندن دست‌نوشته‌ی خلاق، داستان طنز و شعر توسط اعضای کارگاه‌های نوشتن خلاق و شعرسرایی از دیگر این برنامه‌های این نشست بود.

نشست ادبی «عطر باران» در مرکز شماره دو کانون اردبیل/ کارگاه‌های ادبی در فصل پاییز تداوم می‌یابد

همچنین در ادامه این نشست از کتابچه‌ی ادبی عطر باران رونمایی شد که مربی ادبی مرکز، چاپ آثار ادبی اعضای مراکز کانون را راهکاری برای تشویق و ترغیب اعضا برای ادامه‌ی راه نوشتن و شرکت در کارگاه‌های ادبی در جهت پرورش استعدادهای آن‌ها دانسته و از بالا رفتن اعتمادبه‌نفس اعضا در پشت تریبون و شرکت در جشنواره‌ها خبر داد.

گفتنی است، شاهنامه‌خوانی اعضا، بخش آخر نشست عطر باران بود و بعد از پایان برنامه اعضا و اولیا از نمایشگاه آثار ادبی دیدن کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =