انتصاب ستایش دوران به عنوان مشاور افتخاری معاون فرهنگی کانون کشور در حوزه  نوجوانان

ستایش دوران عضو مکاتبه ای آفرینش های ادبی کانون استان اصفهان مشاور افتخاری معاون فرهنگی کانون کشور در حوزه نوجوانان شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،ستایش دوران عضو مکاتبه ای آفرینش های ادبی کانون استان اصفهان مشاور افتخاری معاون فرهنگی کانون کشور در حوزه  نوجوانان شد .

براساس این خبر ،متن حکم فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون کشور به این شرح است :

باسمه تعالی

سرکارخانم ستایش دوران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره تلاش دارد با شناخت نیازهای نوجوانان و برنامه ریزی برای تامین آن در چارچوپ های فرهنگی ،هنری ، ادبی ،علمی و تربیتی در راستای رشد آینده سازان کشور گام بردارد.

بدین وسیله سرکارعالی را که از نوجوانان هنرآموخته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهرمند از فضائل اخلاقی و کوشا در حوزه های علمی و فرهنگی و نقش آفرین در عرصه های اجتماعی هستید به عنوان " مشاور افتخاری معاون فرهنگی کانون در حوزه نوجوانان " منصوب می کنم.

شناسایی نیازها و بایسته های حوزه نوجوانی ، انتقال دیدگاه ها و مطالبات نوجوانان ، طرح ایده ها و ابتکارات جدید و تلاش برای استفاده از ظرفیت های گروه های مردمی می تواند از محورهای فعالیت شما در هم افزایی و پشتیبانی از معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد .

توفیقات سرکارعالی و همه نوجوانان ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم .

فرهاد فلاح ،معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان .

 انتصاب ستایش دوران به عنوان مشاور افتخاری معاون فرهنگی کانون کشور در حوزه کودک و نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =