ویژه برنامه
 از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برگزار شد

 ویژه‌برنامه‌ از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا با همکاری ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های خراسان رضوی و ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های معظم شهدا ویژه‌برنامه‌ از مشهدالرضا تا مشهدالشهدا  با همکاری کانون پرورش فکری استان‌های خراسان رضوی و ایلام به صورت آنلاین برگزار شد.

از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام 
این ویژه‌برنامه با اجرای مشترک دو استان ایلام و خراسان رضوی در سالن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان  و با حضور اعضا، دانش‌آموزان، مربیان و مسئولین در هفته‌ دفاع مقدس برگزار وبا سخنان مدیران کل کانون‌های استان ایلام و خراسان رضوی آغاز شد.

ویژه برنامه
 از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برگزار شد

فاطمه رستگار مدیرکل کانون استان ایلام با اشاره به جایگاه و نقش رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس در استان ایلام گفت: ایثار و شهادت دفاع از مرزها و جلوگیری از هجوم رژیم بعث عراق و مقاومت و شهادت طلبی یکی از افتخارات بزرگ همه ما ایلامی ها در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه‌داد: دفاع مقدس و گرامیداشت و تکریم رزمندگان اسلام و خانواده های معظم شهدا یکی از ضرورت‌های مهم جامعه‌ است، و از وظایف اصلی تلاشگران حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان به این نسل و انتقال معرفی کامل و هنرمندانه این ضرورت به جوامع مختلف هدف است.

رستگار با اشاره به نقش کودکان و نوجوانان استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد:
کودکان و نوجوانان استان ایلام در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه و حتی خط مقدم نقش مهمی ایفا کردند و پابه‌پای رزمندگان در این دوران سرنوشت ساز حضور داشتند.

وی افزود: یکی از افتخارات ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نامگذاری یکی از مراکز فرهنگی هنری به نام کوچکنرین شهید دفاع مقدس کشور و أهل  سراب باغ ایام به نام شهید علی جرایه است.

ویژه برنامه
 از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برگزار شد

ویژه برنامه
 از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برگزار شد

وی در ادامه با اشاره به تعامل میان استان‌ها و اجرای برنامه‌های مشترک افزود: یکی از برنامه‌های تاثیرگذار و ارزشمند میان استان ها اجرای برنامه های مشترک و بهره‌گیری از فضاها و توان فرهنگی و هنری استان ها در رسیدن به اهداف مشترک است.

در برنامه از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برنامه های متناسبی چون بیان خاطرات دلاوری ها ورشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس وشرح عملیات های رزمندگان مشهدالرضا ومشهدالشهدا توسط یکی از فرماندهان جنگ ، خوانش اثر ادبی توسط عضو نوجوان ، پخش پادکشت قصه گویی از زندگی نامه شهید علی جرایه ، نوجوان شهید ایلامی بود که به صورت حضوری ومجازی همزمان برگزار شد . 

ویژه برنامه
 از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برگزار شد

در پایان از خانواده سه شهید علی جرایه ، حیات سروری ، فریبا صابری به عنوان سه شهید نوجوان دفاع مقدس تجلیل شد. 

ویژه برنامه
 از مشهدالرضا تا مشهدالشهدای ایلام برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =