بیانیه مدیر کل کانون استان اصفهان درپی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

مهدی آقایاری:سید الشهدای مقاومت ، دبیر کل حزب‌الله لبنان ، شهید سیدحسن نصرالله، به دنبال تحقق آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین از شر چنگال دولت تروریست و کودک‌کُش صهیونیستی بود و در نهایت جان شریفش را در این راه از دست داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان،مهدی آقایاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان درپی شهادت سید الشهدای مقاومت ، دبیر کل حزب الله لبنان شهید والامقام سیدحسن نصرالله و هم رزمان شهیدش بیانیه ای صادر کرد ؛

متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«پس کسانی که در راه خدا می جنگند و زندگی دنیا را به آخرت مبادله می کنند، اگر کشته شوند و یا پیروز گردند، پاداش بزرگی به آنان خواهیم داد.»خداوند متعال راست گفته است.

سید الشهدای مقاومت،جناب استاد، بنده صالح، شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و بهنگام در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا پیوست.

تصور حزب اللهِ بدون سید حسن نصرالله، بسیار برایمان سخت است اما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، "سید عزیز مقاومت پاداش دهها سال جهاد فی سبیل الله و دشواری های آن را در خلال یک پیکار مقدس دریافت کرد." فیض شهادت پس از این همه مجاهدت حق مسلّم او بود. او سال های طولانی برای دفاع از اسلام و امت اسلامی، زندگی پر از محدودیت و فشار را تحمل کرد و پایان این اخلاص و فداکاری او ختم به نوشیدن شهد شیرین شهادت شد.

سید الشهدای مقاومت ، دبیر کل حزب‌الله لبنان ، شهید سیدحسن نصرالله، به دنبال تحقق آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین از شر چنگال دولت تروریست و کودک‌کُش صهیونیستی بود و در نهایت جان شریفش را در این راه از دست داد.

اساسی که شهید نصرالله پایه گذاری کرد نه تنها با فقدان او از میان نخواهد رفت، بلکه به برکت خون او و دیگر شهدا، استحکام بیشتری پیدا می کند. زیرا حزب الله و مقاومت به جایی رسیده است که متکی به یک یا چند فرمانده خاص نیست، بلکه یک تفکر و مسیر از پیش تعیین شده است. همانگونه که خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید نصرالله هم بر زمین نمی ماند.

 دشمن صهیونیستی با همه جنایاتی که انجام می دهد و باعملیات ترور ناجوانمردانه،فرماندهان محور مقاومت را به شهادت می رساند ولی هرروز بیش از پیش همبستگی و وحدت روز افزون به وجود می آید و نسلی از رهبران شجاع‌تر، قوی‌تر و مصمم‌تر برای ادامه رویارویی با رژیم وحشی و کودک کش در همان مسیر جانشین خواهند شد. 

 ما بر این عقده هستیم که موسم نابودی رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است و آزادی قدس شریف در دسترس و انتقام امت بزرگ اسلام از رژیم جائر صهیونیستی قطعی است و به دستان توانمند سربازان غیور سپاه اسلام محقق خواهد شد.

 ما در خانواده بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، شهادت این مجاهد فی‌سبیل‌الله را به محضر مبارک امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(دام‌العزه)، ملت بزرگ و مقاوم لبنان و همه ملت‌های مسلمان و آزاده جهان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش بخصوص  شهید سردار سرتیپ عباس نیلفروشان، آرزوی آمرزش و علو درجات وافر الهی و برای خانواده هایشان طلب صبر و بردباری داریم .

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =