کد خبر: 345502
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
بازدید 11
نشست شورای اجتماعی استان سمنان با موضوع هفته ملی کودک

نشست شورای اجتماعی استان سمنان با موضوع هفته ملی کودک با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست شورای اجتماعی استان سمنان صبح روز یکشنبه، هشتم مهرماه با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، فرج‌الله شوشتری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، مصطفی مرادی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و مرتضی مزینانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

در این نشست، شمار زیادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان یا نمایندگان آنها در ارتباط با برنامه‌های هفته ملی کودک در استان سمنان بحث و گفت‌وگو کردند.

مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان نیز در این نشست با ارائه شیوه‌نامه برگزاری هفته ملی کودک در استان سمنان، آخرین برنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مربوط به برگزاری برنامه‌های این هفته را در استان تشریح کرد.

هاشمی، استاندار سمنان نیز در پایان با قدردانی از اهتمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به اجرای مطلوب برنامه‌های هفته ملی کودک، دستورات لازم را برای همکاری دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در این حوزه صادر کرد.

برای دیدن تصاویر بیشتراینجا کلیک کنید.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =