کد خبر: 345524
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
بازدید 36
نشست فصلی مربیان ادبی برگزار شد

اکرم الف‌خانی و مربیان ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم شنبه ٧ مهر نشست فصلی خود را در مرکز شماره ۱ برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان، نشست فصلی مربیان ادبی شنبه ٧ مهر در مرکز شماره ۱ برگزار شد.

در بخش اول این نشست اکرم الف‌خانی کارشناس ادبی کانون قم درباره عملکرد مربیان در شش ماه اول با موضوعات کارگاه‌های ادبی، ویژه برنامه‌ها، جذب اعضای نوجوان پسر و فراخوان‌ها با مربیان ادبی به گفتگو نشست. سپس مربیان این موضوعات مطرح شده را نقد و پیشنهاداتی درباره چگونگی انجام فعالیت ها ارائه دادند.

نشست فصلی مربیان ادبی برگزار شد

در بخش بعدی این نشست فصلی، زهره عیسی‌آبادی مربی ادبی کانون استان، کارگاهی با موضوع «زاویه دید در داستان» برای مربیان ادبی برگزار کرد. در این کارگاه، با هدف دانش‌افزایی از کارکردها و محدودیت‌ها و زاویه دیدها صحبت شد و نمونه های از کتاب «زنان افسونگر» اثر اُهنری، «چگونه پدر خود را نجات دهیم» اثر پیت جانسون و «عقاید یک دلقک» اثر هاینرش بل خوانده و مورد بررسی قرار گرفته شد.

در پایان کارگاه نیز اعضا در گفتگویی صمیمی درباره موضوعات خاص مورد نیاز کودکان و نوجوانان در داستان و نحوه‌ی خوانش این نوع داستان‌ها از جمله موضوعات تک والدی، کودکان بد سرپرست و مرگ والدین به گفتگو و آسیب شناسی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =