حضور «ارتش کاغذی» در بخش پویانمایی سی‌وششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

انیمیشن «ارتش کاغذی» به کارگردانی و نویسندگی بابک نکویی و بهنود نکویی به بخش پویانمایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشنِ دو بعدیِ دیجیتال محصول مشترک استودیو گنبد کبود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدت زمان ۸ دقیقه است.

«ارتش کاغذی» در یک همکاری مشترک بین استودیو گنبد کبود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تهیه کنندگی حامد جعفری تولید شده است و شرکت در سی‌وششمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان اولین حضور و نمایش این اثر است.

در خلاصه داستان پویانمایی «ارتش کاغذی» آمده است: «در حوالی جنگلی سرسبز، روباهی زندگی می‌کند که سروصدای خرگوش‌های همسایه، آرامشش را مختل کرده. روباه برای خلاصی از شر خرگوش‌ها، فکر جدیدی به ذهنش رسیده و ارتشی از روباه‌ها را فراهم می‌کند...»

داوری بخش کوتاه پویانمایی جشنواره فیلم اصفهان را زهره زمانی فیلمساز و تهیه کننده، مهدی خرمیان انیماتور، بهرام عظیمی انیماتور، وحید ملتجی فیلمساز و مدیر فرهنگی و حسین نمازی فیلمساز بر عهده داشتند.

استودیو گنبد کبود پیش‌تر نیز با آثاری همچون «استریپی» و «روبی و جوجه‌ها» و...، موفقیت‌های بسیاری را در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی کسب کرده است.

راهیابی اثر کوتاه «استریپی» به فهرست بلند (Long List) آکادمی اسکار در سال ۲۰۱۶ از جمله موفقیت‌های شاخص استودیو گنبد کبود است.

یادآوری می‌شود سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

حضور «ارتش کاغذی» در بخش پویانمایی سی‌وششمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =