نشست ویژه کانون کردستان با شورای شهر سنندج

به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک،جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری سنندج و همچنین شورای فرهنگی اداره کل کانون در سالن جلسات شورای شهر سنندج برگزار شد.

سیف الله رضایی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت:تعلیم و تعلم تنها وظیفه شخص یا ارگان خاصی نیست هر کدام از ما به عنوان یک عضو جامعه می توانیم نقش مهمی در شکوفایی نسل آینده ایفا کنیم.

نشست ویژه کانون کردستان با شورای شهر سنندج

سیف‌الله رضایی در جلسه کمیسیون،ضمن هم‌اندیشی با دستگاه‌های متولی حوزه کودک و نوجوان در خصوص برنامه‌های هفته کودک که از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود،بر اهمیت این هفته تاکید ،و آن را یکی از مهم‌ترین فرصت‌ها برای توجه ویژه به مسائل کودکان و نوجوانان دانست. وی در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از اهداف هفته کودک و نوجوان را آگاه‌سازی افکار عمومی از اهمیت این موضوع و جلب مشارکت همگانی برای رفع مشکلات و شکوفایی کودکان و نوجوانان دانست، و تأکید کرد: که برای رسیدن به این هدف، باید با عزم جزم و همدلی، دست در دست هم داده و از تلاش‌های فردی فراتر رویم.

نشست ویژه کانون کردستان با شورای شهر سنندج

رضایی به عدم توجه به مسائل و خواسته‌های کودکان و نوجوانان گریزی زد و گفت: اگر می‌خواهیم آینده‌ای روشن برای جامعه مان داشته باشیم، باید به کودکان و نوجوانان خود توجه ویژه‌ای داشته باشیم. رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید بر اهمیت حمایت از کودکان و نوجوانان، اعلام کرد: شورای شهر با تمام توان خود در راستای ارتقای وضعیت کودکان و نوجوانان شهر تلاش خواهد کرد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نشست ویژه کانون کردستان با شورای شهر سنندج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =