فعالیت در بخش کودک و نوجوان یکی از تأثیرگذارترین بخش‌هایی است که در جامعه باید به آن پرداخته شود

معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان اردبیل گفت: فعالیت در بخش کودک و نوجوان یکی از تأثیرگذارترین بخش‌هایی است که در جامعه باید به آن پرداخته شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، سید خلیل حسینی معاون اداری مالی کانون استان اردبیل در گفتگو با روابط عمومی کانون گفت: برای داشتن یک جامعه پویا و بانشاط باید برای تربیت حوزه کودک و نوجوان ظرفیت‌هایی را ایجاد بکنیم که با ذائقه این قشر از جامعه همسو باشد و مکان‌هایی را برای کودکان و نوجوانان آماده بسازیم که بانشاط و جذاب باشد.

وی اظهار داشت: با تعاریفی که برای جذاب کردن محیط برای کودکان و نوجوانان وجود دارد توانستیم اقداماتی را در مراکز شهرستان نمین انجام بدهیم که این اقدامات شامل خرید کولرآبی، تعویض بنر سر درب، نصب صندلی ثابت در سالن سینما به تعداد ۱۰۶ عدد بود که در مرکز شهر نمین انجام‌گرفته است.

. حسینی با اشاره به اینکه توجه به حوزه کودک و نوجوان آینده‌نگری برای آینده کشور است، افزود: فلسفه وجودی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیانگر مأموریت‌های بسیار بزرگی است که بر عهده این نهاد گذاشته‌شده است و آن تربیت کودکان و نوجوانان این دیار به‌عنوان نیروهای توانمند و مفید برای اداره مملکت اسلامی ما در آینده است و برای خدمت به مردم و تعالی جامعه، باید فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان را پرورش داد.

فعالیت در بخش کودک و نوجوان یکی از تأثیرگذارترین بخش‌هایی است که در جامعه باید به آن پرداخته شود

معاون اداری مالی کانون در خصوص اقدامات انجام‌گرفته در راستای شاداب سازی و جذابیت در مرکز دولت‌آباد اضافه کرد: مرکز دولت‌آباد با توجه به اینکه چاه مرکز نشست و قسمتی از حیاط مرکز را تخریب کرده بود که برای حضور اعضا خطرآفرین بود، بر همین اساس چاه جدیدی بر ای مرکز حفرشده و با بازسازی و بهسازی موزاییک بخشی از محوطه، لوله‌های سرویس بهداشتی و فاضلاب مرکز هم تعویض شد.

وی خاطرنشان کرد: میز پیشخوان، بنر سر درب، خرید یک دستگاه آمپلی‌فایر و کف سازی کارگاه قصه‌گویی از جمله اقدامات عمرانی بود که در این مرکز انجام‌گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =