تقدیر از مقام شامخ ایثارگر در دیدار با علی غلامزاده نخلی

مدیرکل کانون هرمزگان همراه با جمعی از کارشناسان اداره کل با خانواده علی غلامزاده نخلی ایثارگر هشت سال دفاع مقدس دیدار و از وی تکریم کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، شامگاه روز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ در راستای تکریم فرهنگ ایثار و شهادت پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان با همراهی جمعی از کارشناسان اداره کل با خانواده ایثارگر علی غلامزاده نخلی دیدار کردند.
طی این دیدار غلامزاده نخلی ضمن ابراز خرسندی از حضور کارکنان کانون پرورش فکری از خاطرات دفاع مقدس و از دلاوری ها و رشادت همرزمانش در زمان جنگ تحمیلی سخن گفت.
مدیر کل کانون هرمزگان با بیان اینکه رشد و بالندگی نظام شکوهمند اسلامیمان ثمره جانفشانی این عزیزان است و ایثارگران و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس شهدای زنده هستند که تکریم و تجلیل از آنها تکریم ارزش ها است گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.
پشتکوهی افزود: ایثارگران، جانبازان و شهدا  از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدار ها تنها برای یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس برای ماست،تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم ایثارگران،شهدا و جانبازان  بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.
در پایان این دیدار در راستای تکریم مقام شامخ ایثارگر مدیرکل کانون هرمزگان با اهدا لوح و هدیه از علی غلامزاده نخلی ایثارگر هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =