معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با معاون سیاسی، امنیتی استاندار دیدار کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان در جریان سفر خود به استان اردبیل با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان در دیدار با رضا قاسمیان معاون استاندار اردبیل، گفت: شناسایی و کمک به شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در کنار تربیت دینی و آموزش هنجارهای اجتماعی از رسالت‌های اصلی کانون پرورش فکری است.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات کمی و کیفی برای نسل کودک و نوجوان از تأکیدات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با رویکرد پرورش و تقویت حس دینی و هویت ملی ۱۳۰۰ مرکز در کشور فعالیت می‌کند.

کمالوندی افزود: از این مجموع ۲۲ مرکز ثابت در اردبیل دایر است که برای توسعه خدمات، خواستار حمایت مسئولان استان در اختصاص ردیف اعتباری لازم برای احداث مراکز جدید هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با اشاره به اجرای سیاست‌های جدید بر پایه مخاطب‌محوری، مرکزمحوری و نوجوان‌محوری در این نهاد فرهنگی گفت: با تأکید بر اجرای فعالیت برای گروه‌های سنی کودک، نیازها و خواسته‌های نوجوانان در برنامه‌های کانون موردتوجه واقع‌شده و با تغییر رویکرد نسبت به سابق با مخاطب قرار دادن پدران و مادران در کانون، برای تصمیم‌گیری در برنامه‌ریزی برای تأمین خواسته‌های فرزندان این جامعه، شورای والدین مراکز نیز راه‌اندازی شده است.

وی در تولید محتوا با محوریت آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی از تولید فیلم‌های سینمایی و پویانمایی در کانون خبر داد و گفت: پس از اکران پویانمایی بچه زرنگ که با استقبال بی‌نظیر کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها موجه شد، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» محصول مشترک سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری و سازمان سینمایی سوره، نماینده سینمایی ایران در اُسکار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون با معاون سیاسی، امنیتی استاندار دیدار کرد

رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل هم در این دیدار با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در استان موردتوجه و حمایت جدی هستند از افزایش ۶۰۰ درصدی این برنامه‌ها نسبت به سه سال قبل خبر داد.

وی افزود: در این مدت برنامه‌های فرهنگی از پویایی و نشاط بیشتری برخوردار بودند و کانون پای ثابت این برنامه‌ها در استان بود.

قاسمیان با اشاره به اینکه برای افزایش اعتبارات کانون استان پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد، گفت: در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌های تابعه استان از مراکز کانون به جد حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه تولید محتوا و حضور در فضای مجازی را مورد تأکید قرار داده و خواستار ارائه برنامه‌های هدفمند و متناسبت با مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بومی هر منطقه شد.

شایان‌ذکر است، در این دیدار که پیش از ظهر روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ انجام شد، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون و ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیرکل کانون استان اردبیل، امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =