هماهنگی با ادارات کردستان در جهت برنامه ریزی هفته ملی کودک

دومین نشست مدیران ادارات در استانداری کردستان با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون به مناسبت هفته ملی کودک، امروز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: در دومین نشست مدیران ادارات که در استانداری کردستان به مناسبت هفته ملی کودک امروز برپا شد مدیرکل کانون با همراه کارشناس مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع مدیران استانی خواستار همراهی و همکاری تمام نهادها جهت برپایی پربار برنامه های هفته ملی کودک شد.

وی با اشاره به اینکه کودکان آینده سازان میهن اسلامی، نیاز به شور و نشاط دارند و مطابق با پیمان نامه سازمان ملل، تمام کودکان تا سن هفده سال جزو جامعه کودکان به حساب می آیند، گفتنی است مدیر کل کانون پرورش فکری خواستار همراهی ادارات جهت اجرای ویژه برنامه های هفته ملی کودک و اجرای پیک شادی در روستاهای دور افتاده و مرزی و همچنین مناطق کم برخوردار گردید.

هماهنگی با ادارات کردستان در جهت برنامه ریزی هفته ملی کودک

گوهری افزود: نباید از جامعه کودکان روستا و بدور از امکانات رفاهی غافل شد، باید در قالب  پیک شادی امکانات فرهنگی، هنری  و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی  به روستاها اعزام نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از کودکان در بیمارستان ها بستری می باشند، این کودکان نیاز به شادی و توجه دارند ما وظیفه خود میدانیم در این هفته کودکان بیمار را فراموش نکنیم.

هماهنگی با ادارات کردستان در جهت برنامه ریزی هفته ملی کودک

وی خواستار آثار هنری فاخر  در جهت کاهش آسیب های اجتماعی شد، گوهری گفت: گاهی باید پیام های اخلاقی را در قالب برنامه های هنری برای کودکان و نوجوانان انتقال داد  و از ظرفیت اهالی هنر و زبان هنری می توان در اذهان کودکان حرکات فرهنگی نقش بست، در پایان از همه نهادها و دستگاه های ذیربط درخواست گردید در این هفته هم سو با کانون گام های مثبتی بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =